Träna hoppning? Behövs det?

2015-05-08 // Kategori: Klubben
Det var riktigt länge sedan jag hade en hopp lektion, rider regelbundet lektioner. Oftast en gång i veckan, men det är aldrig hoppning.. Vilket är lite synd, men jag och Elin (min hopp kompis) har inte riktigt fått ihop det.. Vilket är himla synd, men mina systrar skulle ha lektion för sin ridskolelärare ikväll vid 19:30, och dom undrade om jag ville vara med. Tackar aldrig nej till lite träning! Speciellt inte på riktiga hinder! 
Sist jag hoppade hemma på gården tog jag sönder ett hider stöd... Dom andra i stallet blev inte så glada.. Vilket jag förstår men det var verkligen inte meningen! Vi kom in helt fel på hindret och rev det, och båda stöden flöt i backen.. Men dom är rätt gamla och ruttna.. Så de var inte så konstigt. Men nu finns det bara fem fungerande hinderstöd.. Ops..
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback