~ Frukt!

Sitter o myser o kollar på Handboll! Dör så jävla nervöst det e!!! Det e ju så jämnt....Nej men ja gjorde en liten sallad på ett päron, två kiwisar(någon stans där under) och solros frön! Super gott!

~ System??

Jag kommer aldrig glömma den dagen jag fick min kamera...
Den är mitt liv och jag älskar den över allt annat! (okej kanske lite över styr...)
Vill bara göra detta inlägg och hylla den! 

~ Gå och dö med dig....

Nej men STICK O BRINN

Kan ju med vänliga hälsningar säga att jag har försökt minst 58 GÅNGER

~ ANDRA BILD BOMBEN!

Nu tar vi bilder från det roliga!
Dressage Grand Prix Kür! Har sjukt många bilder här! Men jag ska försöka inte ta alla...
Dom kommer nog komma lite blandade... Har inte kolla vilka som är på vilka bilder här heller.. För jag råkade slänga startlistan... Vilket suger.. Men det är bilder i alla fall! 

~ BILD BOOMB!

Nu måste jag bara varna att jag har inget koll på vem som är ryttare eller häst... 
Jag tog helt enkelt bara en massa bilder! 
Så vi börjar med Young Rider Finalen! 

Världens sötaste lilla hingst vann! Och dom va sjukt duktiga! 

~ Fika!

Men nu ska jag o fika hos Petra! 
Så bilder och allt får ni sen! 
Har ju köpt massa saker också...
Det får ni se senare! 
Sen så tvingade jag med Sofie till stallet idag också! Så massa bilder blir det! 

~ Döds roligt!

Kom hem mitt i natten någon igång igår och bara somnade direkt
Men nu är jag vaken och jag ska ge er alla 800 bilder som jag tagit! 
Haha nej fy fan... Måste gå igenom dom och sedan kan ni får kanske 10 bilder...
Får se hur många jag orkar ladda upp!
hade ju Vi hade världens bästa platser också! Första raden! Kan det bli bättre?!

~ Horse Show!

Imorgon bär det av mot Göteborg Horse Show!
Jag är så sjuk taggad! Har laddat kameran och tömt på alla bilder!
Det ska bli så jävla kul! Ska köpa massa fina saker också!
Patrik Kittel förra året!

~ Fan ta skolan..

Har världens fetaste idrotts prov imorgon... (i teori)
Det suger! och det är bara en jävla massa konstiga muskler vill inte...


Hade Engelska Nationella också idag.. Läs och Hör hörförståelse... och imorgon ska vi ha muntliga..
Tur jag köpt ny jordnötssmör så jag kan överleva!

Apr. 24, 2013

“beauty sleep” is such bullshit I sleep like 12 hours a day and I still look like a trashcan....

~ Kräääm

I Söndes lärde Eliin mig att att äta jordnötssmör!!
Och det är så jävla gooott

Ja jag ville bara säga det...

~ BOMB!

 
Snacka om att jag kommer bomba instagram och allt när jag fått min mobil!
Fy fan vad jag har saknat den! Det är fan ett under att jag överlever! 

Här har ni en liten galen bild på mig!!! 

~ Eliin!

Träffade Eliin igår och åt glass
Sjukt gott! Det va så jävla skönt väder igår så glass passade perfekt
Vi åt sån Magnum Strawberry! Så sjukt god! 
En riktigt sommar glass

~ Skola

Sitter i skolan just nu och tar det lilla lugna! 
Har förstärkning men vem fan pallar jobba...
Pappa smsa mig för bara en liten stund sen och min mobil har KOMMIT! 
Det är fan nästan bud på att dra hem nu! Har varit utan den i mer än tre veckor nu! 

~ Vår!

Kom precis hem från stallet och det är så jävla skönt väder!
Jag känner verkligen vårkänslorna!
Tog ett litet pass i paddocken o Lightan va super duktig!
Det har gått fyra veckor sedan hon fick sina vanliga sko och ingen kan se att hon haltar just nu
Men vi får se, Hoppas med hela mitt hjärta att hon kan bli friskförklarad nästa gång...

(Gammal Bild!)

~ Hola!

Jag vet jag är en jätte dålig bloggare...
Men det är så jävla mycket i skolan nu så det är svårt att hinna med saker!
Ska se om jag hinner blogga lite i helgen vi får se!

~ Ponnyridning

Har precis haft Ponnyridning med Vikki, Sjukt kul...
Nej men vi hade Cesar så det va kul! Förutom att en pappa skrämde honom..
Men med lite träning så blir det nog bra! 
Det hemskaste är att denna lilla Ponnyn heter Cesar?!?
Det är fan inte okej...

~ MOUSTACHE

Herre Gud!!! Jag hitta ännu mer! 
This is my moustache Gym Bag

guns dont kill people, people with mustaches kill

Keep calmd and grow a moustache Messenger Bag
Jag är KÄR! 

~ GE MIG!

Sitter och slöar på Internet och jag hitta denna väskan!
Jag säger bara en sak.. GE MIG! 
cool moustache Gym Bag
Den är så jävla fin! $17.00.. Inte så illa ändå! 

~ Bless the people who upload TV shows to the internet!

Ska gå och sätta mig i sängen och se på serie resten av denna dagen!
Peace OUT! 

~ Sug..

Jag har inte haft tid och blogga denna veckan.. Vilket suger! Har haft världens största redovisning, så det har varit väldigt stressigt... 
Men nu är jag här igen! 

~ Don't give up just because things are hard!

Det har verkligen inte varit min dag idag! 
Lightan va sjukt pigg idag... Bockade och stegra som en idiot
Det gick bra tills hon bestämde sig för att springa allt vad hon kunde bort till hörnet och sedan göra en tvärnit.....
Ni kan säkert räkna ut att jag inte satt kvar...
Första avramlingen detta året! 

~ Suck...

Att jag aldrig lär mig att kissa innan jag målar naglarna....

~ SKOR!!!

Har köpt nya skor idag! 
Sjukt glad, fast jag ska dock spara på dom ett tag när det är mer sommar

~ Sötnosar!


Er såklart!?!?! 

~ Mitt hår?!

Jag har nu klippt mig... 
Det är sjukt hur mycket man kan sakna sitt hår
Det har blivit så jävla kort.. 

Det är så kort att jag inte ens vill visa er... Så kort är det! 
 

~ Emporia!

Lite sen som jag är ska jag visa er vad jag handla i tisdags! 
En ring för 20kr på cheap monday 

Nagellack från GinaTricot! 39kr och jag bara älskar det! 

En skjorta, också från Ginatricot vet dock inte vad en kosta..
Kofta GinaTricot 100kr, och den är så jävla skön! Det finns inget skönare! 

Tröja från Hostler 149kr

Det bästa är att alla dom sakerna som jag handla från Gina handlade jag i tre olika affärer... 
Beroende nejdå!

~ Muskel..

.. Värk!
Jag har så jävla ont i mina bröst muskler!
Va på box igår med Sofie och de va så jävla roligt! Ska helt klart göra det igen!
Det bästa är att det verkligen känns i hela kroppen!
Jag känner hur rutorna kommer nu asså



~ Deep!

Det blev lite djupt skit där! 
Men det känns så skönt att få uttrycka sig ibland! 
Nu ska jag gå och hitta på något med mitt liv! 

~ Det kommer bli bra!

Allt är en ända stor röra just nu.
Vi ser hur du lider och det svider.
Dom säger du är gammal men du är blott bara nio år.

Det finns ingen som lyssnar som du, aldrig dömer och alltid finns där vid ens sida.
Att du en dag inte kommer finnas där existerar inte i mitt liv.

~ Lite trött kanske..

makeup off
hair up
pants off
bra off
pajamas on
BEST FEELING IN THE WORLD!

~ Jobb?

Ska det verklligen vara så svårt att försöka få ett jävla sommarjobb i denna staden?!?!?!?

~ Malmö!

Va i Malmö med mina brudar idag! 
Lika roligt som vanligt! Har även handlat lite roliga saker..
Ska se om jag lägger upp bilder imorgon! 
Har sprecis målat mina naglar.. Så det får vänta till imorgon! 

Jag har ju ingen mobil att ta bilder med heller så mitt liv är fett bra just nu! 

~ Quote!

Respect me. I respect you. Disrespect me, fuck you.ty

~ Frukt!

Chillar med Viktoria och vi ska nu äta fruktsallad och kolla film!
Imorgon bär det av till Malmö så vi hörs! 

~ Sol!

 Rubriken säger allt!
Det har varit så skönt väder nu i en hel vecka!
Om man bortser från i Fredes när det snöa...
Jag blir så glad när solen är framme!

RSS 2.0