~ Cesar <3

Cesar min lilla ängel <3
Har inte riktigt kollat igenom alla bilder men här har ni några!

~ Sommar?

Det är så jävla fint väder ute!
Jag tycker det är så jäkla skönt med sol, äntligen kan väl snön ta och tina lite!
Så Cesar och jag bestämde oss för att ta lite kort!
Ett smakprov, ni får mer se mer sen!

Jag att jag faila.. Mitt feta huvud va lite iväg..

~ Lite kul!

Haha kände mig träffad! En söt liten serie

~ Lååång dag!

Det har vatt en jävligt lång dag idag...
Äntligen hemma och har lite lugn och ro..
Men det varar inte länge! Nu ska till Friskis! Nu kör vi!

~ NomNom..

Ett stort tips är Maxis nougat! Så har ni inte provat den prova den!
Speciellt den med jordgubb! Kostar typ bara fem kroner...

~ Me, me, me and me!

Haha min lilla Dylan!
SHOULD I BE WATCHING TEEN WOLF???? (I know who all the characters are thanks to fandom osmosis, so I&#8217;d probably skip, like&#8230; most of the first season&#8230;?)
Nu drar man till en lång jävla dag i skolan! PUSS

~ KLÄNNING!

Har äntligen beställt klänning!!
Hoppas på hela mitt liv att den är fin och att den passar som den ska!
Vågar inte avslöja något.. Men den kommer nog snart! Hoppas jag!

~ Tumblr.

Skaffade Tumblr igår! Det är fett kul, så har ni Tumblr följ mig 'hornings' and have fun!

~ Zara med Z!

Ni har säkert hört denna låten på radio flera gånger, men det är fakiskt sjukt bra Zara är en underbar sångerska!

~ Tips!

Super mysig låt! Ni måste lyssna!

~ Ensam..

Cesar är inte hemma! Sofie kiddnappade honom igår...
Saknar den lilla hunden....
Ingen som blev lycklig när jag kom hem...

Men det va samtidigt lite skönt, för han blir alltid ledsen när man går på morgonen..
För och nackdelar med allt!

~Boot!

Köpte nya stövlar igår! Fett fina! Nej men det är vanliga ridstövlar från mountain horse.
Stövlar har en tendens att inte passa mig, så när dessa gjorde det va jag tvungen att köpa dom!
Fick dock betala själv... Dom kostade 2200 tror jag på ett ungefär!
http://www.dragonflysaddlery.co.uk/largeimages/Supreme1.L.jpg
 

~ Ta ett äpple!

Tittar Supernatural och äter äpple! Bättre blir det inte!

~ Skola!

Då kör vi till skolan idag igen!
Kommer sakna lovet...

~ My love!


~ Bilder!

Sofie va med i stallet idag, och tog lite bilder!
Så jag tänkte lägga ut dom till er imorgon! En liten bild bomb

~ Mat!

Nu jävla ska det göras pankakor!!

~ Tränning!!!

Sofie och jag drog faktiskt på ett jympa pass idag! Stolt!
Riktigt kul att få umgås med henne, hon är ju nästan aldrig hemma....
Hon ska förhoppningsvis hem till mig imorgon också, så det blir kul!

~ Matcha!

Handlade nya ridbyxor i måndags, gråa!
Så nu kör vi hundra procenst matching!
Gråa lindor (dock bara fram), grått schabrak, grått rese täcke, grå grimma och gråa ridbyxor!
Idag kör vi till KrK och rider igen! Om vädert tillåter det!



~ Social?

Idag ska jag fakiskt träffa Eliin! Och vi ska göra lite roliga saker tillsammans!

~ BIFF

Det va faktiskt skit kul att gyma igår! Det gick skit bra också, så nu är jag värsta biffen!
http://www.sagovarld.se/wp-content/BIFF.jpg

~ Morgon pigg? Nejdå!

Vi kör på en tidig morgon idag! Det är otroligt hur lätt det är att gå upp tidigt när man inte ska till skolan?
Lite konstigt...
Nej men jag tänkte boka ett Gyminstruktion pass på Friskis idag! Ville va i god tid så ingen annan tog den!
Så för första gången i mitt långa liv ska gyma! Önska mig Lycka Till!

~ MAGIC!

För er som ej vet vad en Magic Brush är så är det en borste!
Nej men den hjälper till när hästen fäller vilket Lightan gör nu... Som faaan!
Det är helt sjuk, tror inte hon kommer ha någon päls kvar sen!

~ Nu åker vi!

Vi åkte iväg med Lightan idag till KrK och red!
Det var verkligen skit kul, hon var jätte duktig! Så bra har det inte gått på länge...
Det är ju så jäkla svårt att rida när jag inte kan rida fullt ut..

Men det var inte bara vi som va där och red!
Cellin kom också dit samtidigt och red! Skit kul, har inte träffat henne sen vi komfermerade oss vilet är länge sedan!

~ Det är min dag idag!

Jag har namnsdag idag!
Det firade jag och mamma med att åka till Hööks!
Eller nej, vi gjorde det inte just därför.. Men vi kan säga det!
Köpte lite nya grejor, vantar vilket verkligen behövs, nya grå ridbyxor, och magic brush!
Alltär något som verkligen behövs!

~ Awkward!

Alltid när jag är på stan eller någonstans med en person känner dom någon!
Känner mig som ideit som bara står där...

~ FISH!

Haha, jag ska fan köra med detta!

~ Rubrik!

Det skönaste med lov, förutom att man slipper skolan, är att man kan rida på dagen när det är ljust!
Ska se om vi kanske kan köra iväg med Lightan också imorgon till ett ridhus, hade varit skit skönt!

~ Möte!

Idag har vi årsmöte! Vi får se om vi kommer fram till något kul!

~ Oj då....

Vi hade en sån här fin pall i stallet fast helt svart.
Och när jag började rida Lightan igen så råkade jag ta sönder den...
Den sprack när jag hoppade upp...
Men det gick fortfarande att använda den! Men det va så grymt pinsamt!

Men sen igår.. Så tömkörde jag Lightan.. Och hon har sina ryck ibland då hon typ skenar iväg...
Och den stackars pallen stod inne på banan.. Hon riktigt siktade in sig på den och sprang typ över den två gånger, innan manna hann rädda det som va kvar av den.. Alltså typ fyra stora bitar...
Snacka om jag har dåligt samvete för det...

~ Trevligt!!

Har tränat hårt idag! Stolt!
Nej jag har inte haft något bättre för mig..
Idag ska bara vara en sån ta det riktigt lugnt dag!
Hela veckan ska vara det! Bara ta det lugnt och kanske träffa någon då och då.

~ LOV!

Nu är det sportlov!!!!
Gud vad skönt det ska bli!!! Längtar!!!

~ Yea!

Har haft en as kul alla hjärtans dag med massa trevligt folk!
 Va och hejade på vår skola som vann americanska fotbollen i år igen! Stolt!

~ Kärlek!

Energy!!! Har äntligen kommit tillbaka till lilla k-stad!
Den underbara känslan när det är bra musik på radion igen!!

~ Spruta...

Det blev ingen skola för mig idag...
Tog Gardasinsprutan igår, så jag fick någon reaktion..
Så jag mår inte så bra... Men sånt är livet! Imorgon ska vi ha kul så det så!!

~ Ledsen..

Målade naglarna i Måndags... Lite så här gulligt till alla hjärtans dag...
Men det blev förstårt när jag åkte skidor! Plus när jag diska igår...
Så jag är jätte deprimerad nu.. Det som va så fint!!

Det va så jävla länge sedan jag målade mina naglar också! Vilket bara gör det värre...

~ Va fan...

Fick precis veta att det är fettisdag idag!
Och jag har inte fått någon tsemla!
Det är även den intornationella pankaks dagen...
Jag vill ha en tsemla eller pankakor.. NU!!!!
BARA FÖR DET LÄGGER VI UT EN BILD PÅ EN VÅFFLA!

Vi åt våfflor i Sälen på våffelhuset! Fy fan vad gott!!! Grädde, och choklad sås!

~ HJÄLP!

Jag ramlade faktiskt bara en gång idag! Stolt!
På andra åket lyckades min stav fastna i skidorna.. En sån riktig fail som inte får hända!
Det sjukaste va också att jag ficka ha pjäxor i storlek 39,5?!
Och jag har storlek 40 i vanliga fall.. Så små 'skor' har jag inte haft på år!

~ Kärlek!

 

~ PINK PARK!

Vi va och åkte skirdor i Vångabacken idag!
Det va skit kul! Jag har inte haft så roligt på jag vet inte hur länge!
Har umgåt med alla möjliga! Men bäst va ju att åka med alla i B!

~ Mat!!!

Det har varit full fart idag!
Berättar mer sen vad vi har gjort! Hehe..
Just nu bakar jag och Cesar, han ville inte vara med på bild, PIZZA!!!
Eller ja Pizza deg! Hoppas det blir gott.

~ The moment...

Praktiska gymnasiet ringde mig här om dagen.. Låt mig va! Jag vill inte gå på er skola!

~ Tandis!

Var hos tandläkaren igår ikväll!!
Dom sa att jag kanske förhoppningsvis kan ta bort tandställningen till våren!
Fy fan vad skönt det ska blir! Kunna le utan att tänka på allt skit man har i munnen!  

~ Prat...

Det är mycket prat nu om gymnasievalen i skolan.. Vissa har 100% koll på vart dom ska gå, medan vissa inte vet alls..
Det är då verkligen inte lätt! Tror jag vet vad jag ska gå.. Men jag är inte säker..
Kommer ändra mig femtio gånger till.. Det är det som är så jobbigt!
Sen är det sånt jävla piss väder! Fy fan för SNÖ!

~ Läskigt???

HAHA! Detta är vad Linnea och jag lyssnar/tittar på på våra lektioner... 
Fett mysig låt ändå! 

~ WOHO!

Ja jag lever! Har inte riktigt haft tida att skriva.. Vilket är jävligt tråkigt... Men det är otroligt mycket i skolan nu, hinner knappt med livet! Men jag ska slänga in några inlägg till er sen ikväll! 

~ Till er som har det jobbigt?


~ Ansiktet

Idag kom deras ny låt! Låtsas som inget hänt! 
Lika bra som vanligt! Längtar tills albumet komemr ut! 

~ Nationela...

Har haft nationelt prov idag.. Hoppas verkligen det gick bra.. Men vi får se! 

~ Mamma <3

Dep talk med mamma är fan helt underbart ibland! 

~ Jedward <3

Kom hit så jag kan se er i sommar! <3

~ Döör

Ligger här i sängen och slappar, sjukt skönt!
Imorgon blir det full rulle! Ridning påmorgonen, sen hjälpa Petra att flytta, sen träning med Lightan.
Ja jag ska träna! För tränre är så jävla taggad! Vi får se hur det går!

~ Pengar?!

Sparar redan pengar till nästa Maskinen konsert!
Det kvittar var och när jag ska (förhoppningsvis) va där!
Tumblr_mbtmudsw7n1qgldmmo1_500_large
Anledningen till detta är inte alls att jag dunkar Maskinen just nu..

RSS 2.0