~ Fy fan..

Då var allt gjort... Vi har tvättat hästen, tömt vårt skåp på allt! och då menar jag allt! Bilen var så full att jag knappt fick plats där bak! Vi har putsa allt som skulle putsas och tvättade massa grejor...
Inte nog med det fick mamma och jag GÅ till vårt nya stall.. Men det va kul, Lightan var jätte duktig så det va inga problem!
Hon såg ut och trivas och har fått en ny box och hag kompis! Så der blir säkert bra! <3



~ Whaat???

Varför skrev jag bro som titel i mitt andra inlägg.. En bra fråga! Vet du svaret?! Hör av dig då!!



~ Bro!

Bowlar med mina gubbar!! Tyvärr förlorar jag så det var lite mindre kul... Men thats life!!



~ Tårta!

Börja dagen med en bit tårta! Finns inget bättre!



~ Rida!

Ska rida snart.. sen har jag lukas ridning jätte kul! Nej...
Sen kommer hela feta släckten! Och äter god mat och firar Petra!
Så det blir fullt upp! 

~ Viktoria!

Har chillat med vikki idag! Drog till maxi sen kolla film hos mig! Lagom mys!
YOLO! <3

~ Döda mig...

Jag är skit trött och försökt lära mig lite av kemin som vi har prov på imorgon... Det kommer alrig gå...
Men idag så va vi iväg och paddlade och gjorde lite annat kul alla niorna, orkar inte förklara mer nu.. Sitter typ och hal sover framför datorn.. Så HEJDÅ!

~ Skit trött!

Pappa och jag ska bort till körskolan nu för att kolla mina ögon eller något jag vet inte... Och jag är verkligen världens tröttaste person just nu! Fryser i alla fall inte längre! 
Berättar sen vad för kul som hänt idag! 

~ Grattis!

Stort Grattis till käraste syster! (Även fast det va igår!)
Bättre sent än aldrig! Hoppas du hade en bra dag och fick allt du ville ha!
Så nu är det bara halva vägen till 50 kvar! Men det kommer säkert gå sakta och det kommer ska massa roliga saker på vägen! (Vi ska åka skidor!) Puss jag älskar dig! <3

~ True!


~ Tidning!

Fick precis Häst magazinet! Så då blir det att läsa lite!



~ Serdtse

Såhär kul har jag på min lektion...



~ Pizza!

Snart blir det att dra till KRK och ha pizza kväll med alla brudarna!


~ Haha!

Haha, händer varje dag!



~ Nejdå...


~ FML!

Sitter och skriver för kung och fusterland! Det går inte så bra....
Känner att jag nog inte kommer få så bra på denna redovisningen..
Det jobbiga är att det är inte en redovisning, vi ska ha loggat till boken, sen göra då en redovisning, och skriva ett omdöme och lämna in separat... Varför göra det så komplicerat?!

~ Min mamma är utlänning?

Sitter här (AS tidigt på morgonen!) och jobbar med min svenska redovisning... 
Skit tråkigt! Boken gör det inte bättre genom att inte vara så vidare bra... Den var bara helst konsit! Titlen säger ju nästan allt! Kan erkänn att jag skratta åt den men bara för att den är så konstig att man inte vet om man ska gråta eller skratta! 

~ Bunna

Har vatt i stan med Linnea, köpt present till Petra och ätit på bunna! Riktigt gott!



~ True story!

Det är fan så på riktigt! Det är ju som är hemskt!

~ Blogg.se!

Äntligen har blogg.se skaffat en anriod app!!! Jag är så lycklig! Så måste prova den nu!




~ Fun! <3

Den senaste veckorna är jag knarkat Fun - Some Nights
Kärlek på hög nivå! Har ni inte hört den för ni fan lyssna på den!

~ Rida Hest!

Red Nellie idag! Lika kul som vanligt, vi testade att ta några skutt.. Gick lite minder bra.. Men sånt är livet! På Lördag är det ju teorid.. Jätte kul! Plus vi har hela helgen i stallet.. Så det blir upp tidigt ut med hästarna sen in med dom på kvällen.. Jätte kul... 

~ Vovve!

Eller hur är jag sööt? <3
Älskade lilla vovven! Det är fan hemskt att ta kort på en svart hund... Bara så ni vet!



~ Swedish House Mafie



Nej jag är helt ledsen och vet inte vad jag ska göra!
Det är kanske inte så att jag är deras största fans men dom är sjukt bra... 
Deras låt för att säga hejdå! Swedish House Mafia kommer aldrig glömma er! <3

~ Såå söt!


~ <3

Den underbara känslan när man hör en låt och får gåshud! 
Jag älskar det samtidigt som jag hatar det... 

~ Promenad!

Ska ut och promenera med lilla hästen nu! 
Och vi ska gå till världens ändå! Björn hennes 'dokter' sa att hon fick gå hur lång som helst (nästan)
Till och med skritta med mig på ibland! Så lycklig! 
Inte för att ha för stora förhoppningar men vi har fått veta lite information som säger att detta kommer verkligen gå bra nu! Så det är bara att hoppas! <3

~ YEA!

Har varit riktigt aktiv idag! 
Cyklade till skolan, sen till stan och sen nosaby, hade handboll och gjorde riktigt bra ifrån mig! sen var det tillbaka till skolan, sen hem! Så det var helt okej att jag somnade när jag kom hem! 

Fin bild jag vet!

~ Sann kärlek!

Vet snart inte vad jag kommer ta mig till utan dig! 
Idag ska du i alla fall iväg och få dina skor så du kanske äntligen kan bli någon bättre! 
Älska hästen <3




~ Kungliga!

Lekt med min snygga brud idag!




~ Naglar!

Målade naglarna igår! Heller hur belv det coolt! 
Dom ser så goda ut på något sätt! Men det är dom inte!!



<3

t

~ Fin flicka!

Lekte ju med min fina flicka idag! <3



~ Eliin!

Har sovit med Eliin inatt! Lika kul som vanligt! 
Vi försökte se hela säsong ett av TVD! Men det gick inte så bra!
Team DELINA! 



~ Naglar!

Målade naglarna här om dagen! 

~ Indianen!

Här har ni min lilla Indian! Super duper söt! Snabb som fan! Det märks att hon inte är så stor! Lilla Indiana!

~ Rida!

Red igår och ska rida idag! På min lilla Indian till häst! Sjukt söt! 
Berättar mer hur, var och när sen!

~ Haha

Haha! Så sann! Skulle aldrig överleva utan mat!

~ Så sjukt snygg!!


~ Vem är det?!

Vet du vem det är ?! Jag vet!!!!! 

~ Väla!

Detta handlade jag på Väla! Eller ja mamma betalade, hehe! Jag kommer inte ihåg vart allt är från och speciellt inte vad det kostar... Men det skiter vi i!!
(Tror ni ser vilka som är från Gina! Och dom är viktisgas!)



~ Dregel!

Det är bra Ian! Så kan Justin Bieber komma och sjunga på vårt bröllop! Det låter som en bra ide... Hehe..!

~ Äntligen!

Kom hem för ca en timme sedan! Är skit trött... Men det är det värt! Har varit på väla med familjen och handlat massa grejor! Ska se om jag hinner lägga upp bilder imorgon någon gång! Nu ska jag bara sitta i soffan och halv sova! Sen blir det antagligen att cykla till skolan imorgon... Kul! Nej..

~ Klipp Klipp!

Petra klippte sig igår och jag fick leka fotograf!
Inte bästa bilderna men jaja... Hon blev fin i alla fall! 
Finna systern! <3

~ Glass!

Asså mamma gjorde sån sjukt god glass igår! Så jävla god! 
Man typ plockar bär eller vad man nu vill ha (vi tog björnbär) mjölk, grädde och socker och rör ihopa. Sen så lägger man det i sin glass manskin, så den glassar den...? 
Sen är det bara att äta! Så jävla goooood! 
Den blir extra god när det är hemmaplockade björnbär också!



~ Nagellack...

Här har vi några av dom 111 nagellacken! Så fint vi ställde upp dom eller hur?!
Och elften av dom är ju inte öppnade?!? Hur många fina färgor som helst?!?!? Inte öppnade!!!!

~ Filmen!

Filmen vi såg heter Red Dog! Så jävla bra!
Jag lovar hade jag sett den själva hade jag fan bölat igenom hela filmen!  Så sjukt bra!
Det handlar om en hund Red Dog då, som bor i australien eller något, och han är liksom fri typ. Har gör som han vill, och han åker runt då och träffar folk kan man säga. Sen en dag träffar han 'personen' som kommer bli hans 'master'! Sen så händer då saker! San historia också! Vilket bara gör det ännu bättre! Så se den genast!


4,5 av 5 tassar! Då den vid ett tillfäller var så konstig att vi dog av skratt!

~ Fin flicka!

Har träffat min fina lilla flicka idag! och vi har både skattat och gråtit som vanligt idag! 
Det går bara inte att ha kul med Eliin! Försöker man vara seriösa tar det inte ens en minut innan vi ligger på golvet och skrattar!
Men vi cyklade till Maxi för jag skulle handla leverpastej! För 8kr! Fett billigt! Men dom hade ingen....
Så vi handlade godis istället!
Sen drog vi hem till Eliin och räknade hennes nagellack! etthundra elva stycken jävla nagellack! ETTHUNDRA FUCKING ELVA NAGELLACK!
Sen drog vi hem till mig! Och kollade på film! <3
Och vi tog lite random bilder med min kamera! (Eller Eliin gjorde!)
Bara älskar Eliins blick! Min mobil!!

~ <3

Det kvittar vad alla andra säger!

~ FILM!!

Vet inte hur länge jag har velat se denna filmen! Ska se om jag kan 'hämta' hem den! Från någon sida! Tror det ha kommit ut på dvd men jag är inte säker... 
Men det är ju Jonny Depp i den så man måste ju se den!!!! <3

~ Chill!

Träffade några vänner igår efter skolan och kallade på film och käkade vikingrulle!
Snacka om gott!
Tänkte som om vädret tillåter ska jag gå ut och fotta lite! Önska mig lycka till!



~ Dåligt...

Jag har inte hunit blogga så mycket denna veckan.. Ska se om jag hinner imorgon eller senare ikväll!

~ Gjorde min dag!


~ IGÅÅÅÅR!

Vad jag handlarde igår va
Dessa shortsen på sandelins för 150kr Fett finna och så sjukt sköna!

Sen örhänge på H&M för 50kr!



~ Föreläsning..

Tror jag har varit på världens tråkigaste föreläsning... Det hade kunnat va kul och internsant om jag hade gillat bruden som prata... Åh! Hon är så jobbig och dryg! Och högdragen som fan! Ställde någon en fråga blev hon helt snobbig och bara det va ju det jag sa, nej hon är inte rolig....  

(bra att focus är på mig...)

~ Varje gång!


~ SO!

Chillar här i skolan lite! Har So i en och en halv timme... Men det är alltid kul om man för jobba med datorn!

~ Cykel!

Har cyklat k-stad runt idag! Har skit ont i röven! Efter skolan stack jag till stan och handla lite, hade femtio kr på h&m! Visar imorgon vad jag handlat, nu ska jag göra Engelska glosser... 

~ Högtalare!

Pappa och jag har fixat mina högtalare nu! Dom är fett sköna! Inte riktigt lika grym bas som på dom gamla men det funkar!

~ SNART!

37 dagar kvar!!!!
Vet inte om jag orkar vänta!

~ Här har ni anledningen!


~ Damp barn!

Har lekt med min lilla bajs unge idag! Vi käkade glass och gjorde läxa! Fett stolt! 



~ Varje gång!


~ Sanning!


~ Jag försöker!


~ Finaste!

Finaste voven och finaste bilden! <3
Lika söt som vanligt! Blev fett nöjd ändå! <3

~ TÅRTA!

Hittade tårt bilderna! Världens godaste prinsestårta!




~ Skype!


Har lite roligt med Eliin! <3

~ Skönaste ever!


~ Sprang!

Va dukrig och sprang en runda innan jag la mig!
Invigde min nya spring sak! 
Tyckte jag va jävlig duktig! hölla samma jämna tempo nästan hela tiden!



~ Dagen!

Vi sammanfattar dagen med lite bilder!
Tyvärr försvan bilderna på tårtan helt mystiskt?! Så den får ni se en annan dag!
Men vi har i alla fall firat mig idag!



Petra uppskatar inte att man tar kort när hon sover? eller gör hon det?

~ True story!


Hittade video kamera sladden som vi har letat efter ett tag! Vad skulle vi gjort om jag inte hade städat mitt rum igår?!

RSS 2.0