~ Sötnosar!

Mina vänner kidnappade ju mig igår! 
Det va jäte gulligt, vi åt ute och dom bjöd mig på på maten! 
Super snällt, super gott och super trevligt! 
Har dock ingen bild på alla.. Så det får bli en jätte random bild! 

~ Presenter!

Idag har hela tjocka släkten varit här! 
Har fått super fina presenter, som jag förhoppningsvis kommer hinna ta kort på och lägga upp någon dag...
Imorgon blir det att jobba!
 

~ Hjälp dom tar mig!

Jag fick veta för någon vecka sedan att Vikki och Elin skulle ha en överraskning för mig! 
Sjukt läskigt man vet ju inte med dom två! 
Idag är den dagen! Det ända jag vet är att jag skulle vara finklädd, helst klänning
Och att vi ska åka buss..... Nej detta är ju inte alls läskigt! 
 

~ 29 augusti!

Igår så va det min 16års dag! 
Fick massa fina saker och träffade familjen och ät mat och tårta! 
Super härlig dag! Tänkte se när jag hinner skriva vad jag fick, har massa och göra! 
Ska bli bortrövad av mina kompisar nu ikväll också... 


~ Hundra procent upptagen

Hat haft fullt upp idag!
Med allt från skola, hästen och tömning av mitt gamla rum!
Inte nog med det så gick min toalett sönder... Men pappa har lagat den nu så vi får se!
Skriver förhoppningsvis mer imorgon!
Men vi får se, för imorgon är det ingen vanlig dag!

~ Farföräldrar

Min farmor och farfar var här och hälsade på lite igår
Och så bad dom mig skriva ut ett par bilder, och som dent snälla lilla barnbarn som man är gör man ju det! 
Sen så tyckte dom att jag skulle få en liten peng för det..
Imed att man får betala i stan, så tyckte dom jag också skulle få! 
Två bilder = 20kr rikare! 

~ Dröm hästen <3

Lightan har blivit så jävla fin
Det går inte att beskriva med ord! 
Hon går som en gudinna! Träningen för Pia gör verkligen resultat
Måste försöka passa in en ny tid för träning.. Det är ju lite svårt när jag jobbar på helgen och hon jobbar mitt i veckan.. 
Ett problem som måste lösas! 

~ HIPP HURRA!

Lyckades precis få igång min dator! 
Efter timmar med blod, svett och tårar så funkar den! 
Jag blev jävligt orolig där ett tag...
Men ska dra och duscha nu sen ska jag sova! Det är ju skola imorgon

~ Hem

Kom hem för en liten stund sedan, och ska bege mig bort till stallet!
Ska även som jag kan starta min dator sen... För det gick inte igår....
Jävla skit sak....

Sen så vägrar Cesar att ta bild med mig...

~ Men va faan?

Skrev ju innan att jag skulle blogga! Men när jag kom hem och gick upp på mitt rum va det dehär jag såg....

Var fan är mitt bord? Var är min dator! Så sprang jag ner till mor och hon bara skratta åt mig...
Under hela dagen när jag har jobbat har hon flyttat in mina saker i Sofies rum...
Så ja Frida är på 'flytt'!

~ Dålig dåligare dåligas..?

Jag är verkligen sämst på att blogga... Men just nu jobbar jag, och jag är inte så glad för att blogga från mobilen...
Så ikväll när jag kommer hem! Då ska jag blogga!

~ Super duktig!

Ridningen gick skit bra!
Lightan va super duktig! Och jag är så nöjd!
Lightan skötte sig exemplariskts, tyvärr va jag lite osäker så jag förstörde två språng..
Men vi har ju inte hoppat ordentligt på så lång tid! Så vi får ta det lite försiktigt! 

Vi va bara två som red idag.. och vi ska vara fyra?
Det ska även komma till två nya vilket ska bli kul! 
 

~ Hoppspecial!

Idag så är det den första träningen för terminen på KrK!
Och vi kör på i Hoppspecialen! Slutade tyvärr i dressyren av lite olika anledningar
Ska även ha med Lightan för första gången i sepcialen! 
Det ska bli super kul! 
Så jag uppdaterar mer om det ikväll! 

Är så jävla exalterad! 
 

~ Man kan ju tro jag inte överlevde skolstarten?

Började gymnasiet i måndags, så det har varit väldigt mycket just nu! 
Slutade redan kl 13:15 idag vilket va jävligt skönt
Men det är väldigt mycket med information och diagnoser för att dom ska se vad vi kan!
Och änså länge har det inte gått så bra... 
Jag känner verkligen att jag inte hade mycket koll på vad det jag har gett mig in på men Naturvetenskaps programet...
För alla är översmarta och allt är skit svårt.. Så vi får se hur det går! 
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan! Men jag hoppas att ni har förstående! 

~ död....

Skulle jobbat idag, men jag har haft så jävla ont i min mage... Har fortfarnande men det är lite mer hanterbart nu!
Så jag har legat i sängen hela dagen, och försökt äta... Men det har inte gått så bra...
Och imorgon börjar skolan.
Så jag hoppas på hela mitt liv att jag mår tillräckligt bra för att gå dit!
Missa första dagen är inget man vill!

~ Full fart idag!

Ska dra till stan nu på förmiddagen med mor
Så skulle vi kolla in lite saker som jag önskar mig (Fyller ju år snart!) 
Ska även se om jag kan köpa ett par nya byxor! 
Ska rida lightan sen idag också, har dock inte bestämmt om vi ska hoppa eller vad... Så vi får se! 
Sen ska jag ut på äventyr ikväll!

~ Stubb

hRed Lightan i morse, och det gick rätt bra!
Med tanke på att jag inte mådde så bra, så va det precis som hon tänkte att då får jag va lite snäll mot Frida!
Vilket jag uppskattat! 
Vi tog en runda på stubben, men det va rätt sunkigt så vi fick gå in i paddocken...
Försöker utnyttia stubben så mycket som möjligt! För snart kommer dom nog ploga upp den...
 

~ En mage är överskattat...

Bloggen har fått vila idag, det har inte riktigt varit min dag idag...
Min mage har gjort uppror mot mig..
Och mycket mer om det behöver jag inte säga...

~ Ännu mer träning?!

Viktoria och jag ska dra bort till gymmet nu! 
Får se vad jag orkar göra...
Det blir nog inget jätte pass! 

~ Hej hopp!

Kom precis hem från stallet! 
Lightan och jag tog ett lugnt skönt pass idag! 
Vi tog och galopperade på galoppbanan, faktiskt första gången jag galoppera där...
Det har lixom aldrig blivit av! 
Men Lightan va super lugn och galopperade lugnt o fint framåt! 

('Galoppbanan')
'Galoppbanan' är en låång sträcka precis bakom vårt stall
Det ligger en går lite längre bort med galopp hästar som dom tränar där, och vi får då använda den! 
Vilket är super bra för att få upp flåset lite! 

~ Aktiv ska man va!

Kom hem från stallet för en liten stund sedan o har precis duschat och snart bär det av mot jobbet!




~ Det gick super!

Om man bortser från att det typ ösregnade och åskade samt lite andra trevlighter...
Vi glömde också transport skydden hemma?! Lite klantigt...
Men nu är hon hemma! 
 

~ GODMORGON!

Ska träffa Eliin och Vikki om en stund och vi ska fixa lite saker
Sen så ska mor och jag köra och hämta hem Lightan! 
Har typ ridit en gång på tre veckor! Det är påtok för LÅNG tid! 
Och så har vi såklart hästen som alltid ska äta på kameran! 

~ Och nu då?

Jag har absolut inget och göra och jag ska inte jobba imorgon..
Vilket innebär film hela natten!
Fråga inte...

~ Damon Salvatore

''Because when people see good, they expect good''
 

~ DAGENS!

Jag dog av skratt när jag sökte på Google! 
'det är lite gay att ha en tjej' eller
'det är bara lite aids'
Herre Gud! Jag kan knappt andas! 

Glömde till och med bort var jag skulle söka på! 
 

~ GULD OCH GLITTER!

Köpte dessa tre snyggingar i Turkiet! 

Fick äntligen ett guldigt som jag har längtat efter! 
Och dom andra två till vänster ät lite 'glitter' aktigt, när man målar med dom blir det lixom glitter flingor...
Detta va ju sjukt svårt att förklara... Får måla med det snart så får jag visa er! 
 

~ Lyckligare än lyckligast!

Har precis beställt en present till Lightan! 
Eller jag present och present... Men den är till henne! 
Är så jävla exalterad! 
 

~ BILDBOMB!


Och vi tackar mamma hjärtligt för bilderna! 

~ Fina hästen!

Man kanske ska bjuda på ett smakprov?
Ska se om jag hinner lägga ut resten av dom ikväll eller imorgon! 

~ BIG PONNY!

Dessa fyra sötnosarna köpte jag på taxfree i Malmö när vi åkte till Turkiet! 

Dom luktar så dödligt gott! 
Jag tror dom kosta 410 kr för fyra lite mindre flaskor
Men jag hade sån beslutsångest när jag skulle bestämma vilken jag skulle ta?!
Sån tur hittade min kära syster ett fyrapack! 

~ Jobb..

Jag jobbade igår och ska jobba idag och imorgon...
Så det blev lite dåligt med bloggandet.. Jag va helt slut när jag kom hem och jag orkade inte sätta på datorn
Men nu jävla är jag uppe! Skulle igentligen cyklat snart, men så började det ösregna så pappa kör mig! 
Så jag fick lite tid över till annat! 


~Överraskning!

Jag var ute och sprang i morse och sen red jag på eftermiddagen! Kan man bli mer aktiv?!
Tvingade mamma att ta kort också! Så bilder kommer! Förhoppningsvis imorgon!


Första ritten på två veckor! Och nu Jävla ska vi sättas igång! Är otroligt posetiv till vårt framtid nu när hon är frisk och vi har börjat träna!
Ni får se upp på tävlingsbanorna!

~ Min underbara häst!

Ska bort till stallet alldeles snart! 
Ska rida Lightan! Är så jävla taggad! Har inte ridit henne på mer än två veckor nu...
Nu jävla ska hon sättas igång till 110%
Snart börjar ju lektionerna på Krk också! 
Det ska bli spännande o se hur det går...

Ska bara rida i hoppspeciallen denna terminen!
Känner inte riktigt att jag har tid att åka iväg två gånger i veckan.. 
Sen föredrar jag att rida för Pia!
 

~ TURKIET!

Har äntligen kommit hem igen!
Har haft så jävla skönt med värme, sol och bad! 
Tänkte se om jag hinner göra ett mer ingående inlägg senare idag kanske, lite mer om vad vi gjorde, vad jag köpt och sånt

Men här har ni en bild på stranden som va kanske hundra meter bred bara! 
Och låg ungefär en trappa ner från hotellet, kan det bli bättre?
 

~ Alla är värda det bästa!

 

~ Lever livet!

Behöver jag säga mer?
Har inte hunnit blogga att skit!
Så vi hörs sen någon gång....



~ SPN!

Jag vill ha säsong 9 nu!
Orkar inte vänta!

~ Jag har allt!

Jag har allt jag behöver här inne!
Wifi & Air condition! 

~ WOHO!


Sommar och sol med CODY SIMPSON! <3
 

~ Vovven <3


Jag saknar min älskade lilla hund!
Hoppas han har det bra där hemma! 
 

~ Fina flickan <3

 

~ För mycket fritid!

 

~ Rik???

Insåg här om dagen att jag faktiskt inte har något sån riktigt gudligt nagellack...
Det e ju nästan ett måste! Det ska införskaffas

~ Mr Cool


Lite nostalgi här! 

RSS 2.0