~ Hjälp...

Min mobil har haft lite ryck idag.. Jag hade inte fått ett ända sms på hela dagen även om jag smsat folk o allt!
Så jag startade om den på kvällen, och då började den bomba alla!
Jag klara inte det! Jag vill ha tillbaka min redidga mobil nu!!

~ Film!

Slog precis på tv och på kanal 3 visade dom Bring it on!
Det är en sån klassisk film för mig! Har sett den flera hundra gånger o jag tröttnar aldrig!

Den handlar om cheerliding och att dom tävlar mot varandra och sånt! Den är faktiskt sjukt bra!

~ Firade pappa!

Igår så firade vi pappa!
Alltid lite mysigt! Massa god mat och annat, så ja jag rullar fram....
Idag blir det att sitta hemma och jobba med en redovisning i skolan...
Det roliga är att jag inte kommer göra ett skit! Så vi hörs!

~ Sparkle??

Nytt TVD avsnitt idag! 
Det är sorligt att serien blir sämre och sämre... 
Men såklart kan man inte hålla sig! Ian är ju så jävla snygg!

~ Barnvackt!

Idag ska jag eller ja min familj vara hundvackt! 
Det ska faktiskt bli kul, han heter Dumle och är en liten bäbis på ungrfär 8månader! 
Han är super söt och gosig! Såklart ska jag slänga ut en bild på honom imorgon! 

~ Musik!

Vad jag lyssnar på just nu är Ansiktets nya album! Såklart!
Så den är ett måste för alla att höra!

Men av någon konstig anledning finns inga av dom nya låtarna på Youtube så ni får denna istället!

~ Insta...

Jag har inte varit inne på Instagram på 24h nu..
Fick låna Vikkis mobil igår och kolla! Men ja... Det är ett tag sedan nu..
Så ja jag har ångest! 


~ Rita?

Städa mitt rum när jag hittade mitt gammla skiss block! 
Fick ett litet ryck och tänkte måla en liten bild! Jag blev faktiskt ganska nöjd..
Det va ett jävla tag sedan jag tog och målade seriöst.. Så nöjdblev jag!

Fast den ser finare ut på pappret.. 

~ I Don't Care!

Ja jag vet att stativet syns på bilderna.. Men vet ni vad?? I don't care!
 

~ Naglar!

Det va ju ett tag sen jag la ut en bild på mina naglar! Så här har ni! 
Jag blev faktiskt riktigt nöjd ändå, det va ju ett ta sen! 

~ Jag saknar dig!

Går lämnade jag min mobil på lagning... 
Det är grymt sorligt! Det kommer säkert ta jätte lång tid innan jag får tillbaka den också..

Jag vet inte hur jag ska kunna överleva denna påsken utan Instagram eller annat?!?!?
 

~ Det kliar...

Jag tror helt seriöst jag har fått ett myggbett??
Jag vet inte ens om det är möjligt just nu... Men det kliar som faan!
Inte nog med det har jag en sån jävla träningsvärk! Jag kan för fan inte lyfta armarna...
Snart blir det att dra till skolan... En lång jävla tråkig dag!

~ Vår?

Lekte med vikki igår så vi tog lite bilder tillsammans! 
Så här har ni en liten bild bomb!

~ Bilder!

Banan va jätte dryg... Hästarna hoppade alltid ifrån en eller så va det bara en massa hinder stöd ivägen... 
Men jag fick några fin bilder ändå! 
Så det är bild på Petra, Sofie, Emelie Cellin, Viktoria och Eliin! 
 

~ Klubbtävling!

Det är klubbtävling idag på Krk! 
Såklart ska jag dit och ta kort så nilder kommer! 

~ Woho!

Jag diggar denna bilden för det ser verkligen ut som jag rider på en förstor islandshäst!

~ NP

Vi hade nationella prov idag i Fysik.. Och ja vad ska man säga.. Det gick inte så jätte bra
Men vi får se hur det går! Mådde ju tyvärr inte så jävla bra heller och det påverkar ju tyvär..

~ Hoppla!

Mår tråkigt nog inte så bra.. Har spyt och lite sånt.. Men jag har lyckats pilla i mig lite mat, tillräckligt för att rida! Lightan va super duktig idag!
Mamma var snäll och tog några bilder också!
Red för första gången utan nosgrimmaoch det gick super bra!
Vi va och fixade hennes tänder förra veckan och då sa dom att man skulle behöva flytta på nosgrimman ibland så jag tänkte varför inte köra utan ett litet tag! Och det gick super så varför inte!
 

~ BILDER!

Nu har jag varit duktig och lagt in alla bilder från Berlin resan!
Men jag måste gå igen om alla och sånt skit så det kommer ta ett tag... Har Nationella prov och sånt denna veckan också så.. Ja vi får se när bilderna kommer upp!

~ SVERIGE!

Är hemma igen från Berlin resan!
Har inte riktigt haft tid och har fortfarande inte riktigt tid att berätta allt!
Men det kommer så fort jag kan, har ju tagit massa bilder också, så jag hoppas ni är taggade!

~ Vovven!

Saknar såklart min lilla hund också!!

~Min Ängel!

Jag saknar min lilla häst!

Mackade ut alla boxarna i stallet i Lördes, så Cissi ska rida Lightan idag!
Hoppas allt går braa!

~ YOU

Jag gillar inte att top listan på Spotyfi nästan bara består av Mello låtar..
Robins låt är den ändå vettiga! Men den går så mycket på radion att man inte behöver lyssna på den friviligt...
 

~ TYSKLAND!

Tyskland och Berlin!
Nu åker jag iväg med skolan till Berlin!
Jag hoppa verkligen allt kommer bli bra och roligt nu..
Men man vet aldrig!
Ha det GÖTT SVERIGE!

~ Söndag..

Det kommer bli en jobbig söndag idag...
Vi börjar med att gå upp tidigt! Sen ska jag rida!
Förhoppningsvis ska jag hinna börja packa lite...
Sen ska jag hem till Sofie och fira henne!
Hon fyller år på måndag men vi ska fira henne imorgon!
Så det blir tårta och annat gott!
Det hade vatt skönt om det slutade blåsa så jävla mycket oskcå...

~ KLÄDER!

Mamma drog iväg med mig till stan idag!
Så det blev att handla en del saker!
Vet dock inte riktigt vad allt kosta men vi kör ändå
Köpte två vanliga linnen också som jag inte tog kort på.
En skjorta

En rosa tröja!

Sen den bästa jackan som existerar nu! Älskar den med hela mitt liv!

~ Just nu!

Har så jäkla ont i mina fötter!! 
Har gått jätte mycket både idag och igår så det inte så konstigt...
Så jag kände att jag behövde ta en paus och ta hand om mina fötter... Så det blev ett litet fotbad!

~ Lördag!

Den underbara känslan när man inte behövergå upp tidigt och rida!
Sovmorgon för min del! Ska mocka hela stallet sen också..
Så jag måste sova läänge! Riktigt mysigt!

~ Torsdag!

Hoppningen gick skit bra i Torsdag!
Red Orthello igen och vi hoppa ca 80-90, riktigt nöjd!
Vi va bara två som red vilket va kul! Hoppade en liten bana med tre hinder och en kombination.

~ Go kväll!

Har precis vatt ute och gått K-stad runt!
Skit roligt, jag va ju såklart inte själv!
Eliin va med mig, hade skit kul! Fick fick en ny bästa vän! Den heter Kim!
Notera den...Vet inte om det va en tjej eller kille.. Ni får bild när Eliin skickat någon!

~ Hopp

Idag ska jag rida i hopp speciallen!
Det ska bli riktigt roligt! Hoppas verkligen det kommer gå bra.
Men det gör det nog också!

~ Duktig flicka!

Slutar tidigare idag och det e så jävla skönt!
Skulle slutat halv fyra men slutar kvart i två, så det firar vi med att rida och gå på pass.
Gjorde styrke träning innan på gympan också.. Så jag är lite död!

~ Ian!

Haha bästa på länge!

~ Orthello?

Jag lever!
Jag fick rida Orthello och det gick bra...
Men ja jag fick kritik men det förvänta jag mig också så det e lugnt!
Bäst va ju när Pia kom in och dom lite halvt disskutera mina problem.. Men det e lugnt!

Ska rida Orthello på Torsdag också då det va därför jag fick honom, men det är bara prov!
Ska ta och prova mig fram till vilken häst jag ska ha!

~ Fina hästen!


~ Bilder?

Ni har kanske märkt att bilderna Sofie tog aldrig kom upp..
Men dom kommer lite såhär i smygg hela tiden! Känner inte riktigt för att göra en fett bildbomb bara, men dom flesta hästbilderna som kommer upp är tagna av min syster

~ Sova?

Har lite svårt att sova... 
Det bästa att göra då är att läsa bloggar! Lyssna på musik! Och sen prova igen! 

~ WOHO!

Lightan va sjukt duktig idag när jag red! Blir så glad
Kommer tyvärr inte hinna rida henne imorgon... Vilket är tråkigt, men hon får vänta till Tisdag! 
Imorgon kör vi lektion för Iwona.. Jag känner mig jätte taggad.. 

~ Mer?

Köpte även en basick trännings tröja som jag kan rida i från TEAM sportia! 
Kostade bara 99kr, dock jävlig stor.. Men det gör inget! 
Man får ju inte rida med luva...

~ Sol!

Nu drar man till gymmet! Med min fina syster! 
Sen blir det ridning! Känner mig duktig

~ Mys!

Ligger och kollar på SuperNatural!
HAPPY BIRTHDAY MY GORGEOUS JENSEN ACKLES!

~ Bye bye...

Sista gången jag red på lördagar idag...
Det är så jävla skönt, men samtidigt konstigt...
Ska börja i speciallen istället! Både hopp och dressyr... Detta kommer bli spännande
Så på Måndag ska jag rida för Iwona.. Jag kommer dö.. Hör ni inte av mig på reseten av veckan har jag gått ner i depression.
Nej men jag har verkligen dåligt självförtroende speciellt i ridningen.. Och hon är jävligt hård.. Men vi får se! Vet inte ens vilken häst jag kommer få! 
På Torsdag ska jag i alla fall hoppa Ortello, vilket inte är speciellt svårt.. Men det ska bli kul att komma vidare med min utveckling så jag kan rida ordentligt på min egen häst när hon blir frisk

~ Gissa vad jag tittar på nu!!

Kännslan när man ser denna bilden på insta!

~ Handlat!

Va ju i stan med min lilla fin Eliin idag! 
Lika kul som vanligt! 
Köpte massa saker.. Men det behövdes! Handla precenter till min fina syster som fyller år om en vecka också! Kan dock inte avslöja va det är för hon läser min blogg..
Men jag kan avslöja vad jag handla! 
En tröja från Aima! 175kr
Jeans från Cubus! 300kr Gillar verkligen färgen! 

~ Hemma!

Kom precis hem från stan och ska åka till Lightan nu! 
Så jag uppdaterar senare ikväll, har en del att berätta!

~ Träning!

Ska ha första träningen idag! Behöver verkligen hjälp just nu... Fy fanvad jag har kört fast...
Så nu hoppas vi att detta hjälpor oss på traven!

~ KLÄNNING!

Beställde en klänning för några dagar sen, och den har äntligen kommit!
Sofie kommer bort med den idag! Så jag hoppas för hela mitt liv att den passar och framför allt är fin!
Man vet ju aldrig.. Jag är jävlig petig också när det gäller sånt..

RSS 2.0