~ SPÄNNANDE

Vi vart ju på Hööks igår! 
Köpte nya boots, och vantar! 
Sen hittade vi denna spännande saker, jag har blivit tipsad om torrschampo till Lightan nu några gånger. Så jag köpte faktiskt ett! Det kosta 89:- vilket är rätt rimligt, har dock inte provat det än! Så vi får se om det funkar! 

~ Hej hopp...

Gick i skolan tid halv fem idag...
Jävligt drygt! Sen fick jag veta att jag har Tyska prov på onsdag!?
Vi har haft tyska i vadå? Fyra ynka veckor?!!?
 

~ Åka bil!

Va på US möte i morse, där vi planera lite om Lucia schow och andra spännande aktiviteter!
Nu så kör mor, jag o syskonen till Hööks, och ska shoppa lite saker!
Får se om man hittar något fint!



~ PRESENT!

Jag köpte ju en present till Lightan för jätte länge sedan! 
Jag fick den här i veckan! Men så provade vi den... Och så va den sönder...
Det suger verkligen skit! Vi väntade i flera veckor, och sen när man får det så är det sönder...
Så vi har reklamerat det, och dom som vi köpte det har skickat det vidare till dom som tillverka det så vi vänta på svar....
 

~ Ponnyridning..

Ska aldelse snart cykla till KrK och ha ponnyridning...
Det kommer vara jätte många barn där.. Och förra gången ramlade en av... 
Föräldern blev skit arg, vilket jag kan förstå men ändå inte....
Hon skrek att allt va mitt fel och att hon såg det komma o.s.v... 
Ma lixom bara kom igen.. Dom är ju djur så sånt kan ju alltid hända..
 

~ Lite om livet!

Har verkligen ont om tid till att bara ta det lugnt....
Men igår så umgicks jag med min klass, och resten av veckan har bestått av plugg... Och lite ridning! 
Red pay and jump i Söndags, och det gick så sjukt bra! 
Om man gämför med dom sensate träningarna... Så jag är skit nöjd! 
 

~ KLÄÄDER!

Köpte lite saker när jag var i stan faktiskt! 
Köpte två par byxor från Vero Moda 299 kr stycket!

Sen en typ lång klänning eller vad man ska säga... Vet inte ens om det är en klänning men den va så jävla lång! Till och med på mig! Den är från H&M och kostade 149kr, och är otroligt skön! 
 

~ Inställt....

Skulle ju hoppa för Anders Wemlerth imorgon, men det har blivit inställt...
För att hon som jag skulle rida med avboka, och dom tyckte inte att jag skulle rida själv..
Fick som förslag att rida med Ponny gruppen men det är ju inte lönt för fem öre! 
Där kommer dessa små ponnysarna med sina avstånd och så kommer min elefant med fem gånger större?!
Det funkar ju inte! 
Så det blir dressyrträning istället! 

~ Tand dit och tand hit...

Va hos tandläkaren i torsdags som jag skrev här om dagen...
Dom har gjort någon jävla betthöjning igen.. Så mina tänder slår inte ihop, vilket innebär att jag inte kan bita
Det är sjukt jobbigt och svårt, försökte äta en korv igår men jag kunde inte bita av den...
Billig diet kan man ju dock säga!

~ Jag kommer döö!

Jaha.... Jag föredrar verkligen att rida utan publik..
Förra veckan va det 7-8 personer som kolla när vi red... Skit läskigt! 
Men det ska bli skit kul att få träna för Anders Wemlerth för han har presterar väldigt bra! 
Så vi får se hur det gå!

~ Lukas

Har lukas ridning nu på förmiddagen sen ska jag se om jag orkar dra in till stan!
Behöver handla lite grejor! 
 

~ How did you get here?

Sitter här och halvsover framför datorn....
Borde gå och lägga mig för jag är så jävla trött! 
Men det är ju mycket roligare att sitta här och glo på lite gammla bilder! 

Jag vill ut och tävla....
 

~ Abstinens?

Har inte fått tillbaka mobilen än.. Så jag kan bara vara inne på Instagram på datorn! 
Och ni vet ju hur ofta jag är inne på den.. A.L.D.R.I.G.
Plus att man inte ser allt där... 

Saknar värmen i Turkiet! 
 

~ Död...

Jag är så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 
Vi hade 0ning idag! Och det va skit roligt! Och sjukt fett! 
Vår klass ägde! Och vi mutade alla som fan, men vi fick veta att det inte räknades sen efter åt....
Vilket sög som FAAN! Men tror ändå vi ligger jävligt bra till! 


~ Nollning??

Skit många i min klass säger att vi har nollning idag....
Jag vill inte!  Dom kommer säkert hitta på en massa hemska saker!
Söderport har redan haft sin, och deras verkade inte så farlig
Men Österäng är ju känd för att vara värst....

~ We can do this all night!

Ikväll så blir det träning! 
Alltid lika spännande med hoppträning...
Är alltid så jävla nervös när jag ska hoppa... Det gick inte så bra förra veckan, men idag ska det gå bättre! 
 

~ Dåligt värre....

Dålig ursäkt men jag har verkligen inte haft en minut över till att sätta igång datorn...
Men nu jävla! Vår sista lektion va inställd så jag slutade redan vid 10:20! 
Var dock tvungen att gå till tandläkaren... Så nu har jag sjukt ont i munen..
Men jag cykla inom Maxi och köpte lite lunch! 
 

~ Hunger Spelen!

Jag överlever inte...
Har precis börjat läsa andra boken av the hunger games! 
Jag dör! Klarar inte av detta! Längtar som faaan till filmen! 

~ Fuck...

Fick lämna in mobil i fredags..
Den funka verkligen inte, och detta är tredje gången! Som jag lämnar in den!
Hade jag lämnat in den varje gång som något strula hade jag lika bra kunnat slänga den i väggen o köpa en ny...
Är så jävla trött på detta! Strular den en gång till när jag får tillbaka den tänker jag tvinga dom att ge mig en ny! 
Ni kan ju gissa att jag aldrig mer kommer köpa HTC...

RSS 2.0