~ Måndag...

Red Lightan i Måndags kväll, och allt gick bra tills någon fick för sig att hoppa.. (Det va inte jag!)
Så vi satte upp två små hinder, och jag som inte hade tänkt hoppas hade ingen väst... Av någon JÄVLA ANLEDNING?!?!?
Så vi hoppade, och Lightan drog iväg några gånger och bocka och höll på men allt gick bra
Tills hon får för sig att springa allt vad hon pallar till ett hörd där vi kör en rally sväng och bockar...
Lilla jag flyger av rakt in i staketet.. Där jag tar sönder en bräda, och det är då axeln som jag slår i...
Så hela kroppen är full med blåmärken och det gör ont bara jag andas... 

~ Jul?

"Good grades, enough sleep, a social life… you can pick two."
Bra betyg, haha dagens skämt! Ändå kämpar jag för mitt liv!
Kvittar hur mycket jag sover, kommer alltid vara trött! 
Och ett socialt liv behöver vi inte ens diskutera.. 
P.S Jag saknar mitt hår....

~ Mord...

Det som verkligen inte fick hända hände precis... Allt mitt arbete försvann...
Eller jag lite mer än hälften av det.... Ursäkta mig men jag ska gå och begå självmord nu.

Har så jävla ont i min axel också, så jag kan knappt skriva.. 
Det kommer nog inte bli mycket sömn inatt..
Måste berätta vad som hänt med min axel också... Det gör jag imorgon.. Om jag överlever denna natten då.

~ Paus?

Jag är ju så duktig på att plugga! Så vi tar en lite paus! 
Hittad detta sjuk roliga klipper! Dog av skratt! 




~ Döda mig..

Sitter och pluggar, så det blir tyvärr inte så mycket blogg idag.. 
Kommer antagligen få sitta hela natten också..
Men jag hottade mina super goda sugrör! Det är små kulor i dom som gör så att mjölken smakar typ vanilj! 
Det är skit gott! 


~ Panik..?

Såhär bra går det för mig och min inlämningsuppgift som ska in imorgon..
Pallar inte riktigt leva just nu..

~ Pottan

Åt för sista gången på Tea Pot i lördags.. 
Det har sålds och kommer bli ett helt annat café inom en snar framtid.. Det är sorligt! 
Jag som älskar deras kycklingsallad! 

~ Tårar...

Inte en ända jävla konsert under Stockholm?!?!? Detta är inte okej! 

~ Fiiint

Fick detta fina halsbandet igår av min farmor! Mycket fiint!

~ Tagga!

Ska rida på KrK kl 18:15 till 19:15, sen vidare till Light och rida henne! 
Så det blir en aktiv Måndag! Hade tänkt springa en runda också men det har jag inte tid med...

~ Sparzanza - Follow Me

I know you will believe, I know you'll be relieved
So come here don't get scared 
Follow me, with darkness in our hands
The night comes to an end
We'll set the pigs free
So follow me.

~ LÖRDAGKVÄLL

Träffade alla mina homies igår kväll!
Hade sjukt roligt! Vi firade Eliin, Arlinga och Ludde! 
Hoppas dom uppskatta deras kalas! Jag gjorde! 

~ LÖRDAG

Drag till stan med mamma igår! 
Har handlat massa med saker! 
Skor och tröjer och grejor, det känns skönt att uppdatera sin garderob lite
Nya gympa skor, TEAM Sportia 799kr Sjuuk sköna!

H&M 100kr, super skön kvalitet!
H&M 199kr (tror jag)
Ny bikini, TEAM Sportia, har ingen aning vad den kosta...
En super söt tjejig tröja, från Aima, priset har jag ingen aning om...

Ett till par av mina favorit shorts! Från Pieces / Aima 249kr! 

~ Mors dag!

Idag är det mors dag och den har jag såklart ägnat åt min mor.
Vi har ätigt god mat hos min farmor och mite annat smått o gott! 
Ska blogg om igår lite senare också! Just nu måste jag plugga..

~ Ett ynka avsnitt.

Jag har ett avsnitt kvar på 4 säsongen av Glee...
Jag klara inte av detta! Jag vill se det, men samtidigt vill jag inte att det ska ta slut.. Vilka problem jag har! 

~ Mys

Sitter här och myser i min sköna klasströja!
Ska bara ta det lugnt och plugga nu ikväll.. Vilket suger, men vi har så jävla mycket just nu
Imorgon ska jag antagligen dra in till stan och handla lite saker! Har stort behov av strumper..

Min mobil dog också idag.. Vilket känns jävligt kul! Jävla skit..
Det blir antagligen att lämna in den igen..

~ Hovis

Va iväg med Light idag och skodde henne, så nu hoppas vi att svullnaden i hennes ben ska gå ner lite nu! 
Man blir ju inte lite orolig när alla benen blev svullna..

~ Lyckotårar!

Jag dör så lycklig jag är! Det ända som jag lyssnar på just nu är helt klart 
Movits!, Maskinen - Limusin 

Har längtat som fan efter att Frej o Herbert skulle göra något nytt! 

~ Träningsvärk..

Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon..
Först hade vi orientering i skolan, där jag kriga för hela mitt liv! Va den första som blev klar, STOLT!
Sen nu ska jag rida på Krk.. Hoppa
Sen ska jag antagligen rida Light.. Detta kommer bli en jobbig dag..

~ Tagga Nationella..

Ska har Nationellt muntligt nu.. Och det kommer inte gå bra
Vi är fyra stycken som ska ha den, i matte..
Och alla är helt smarta! Jag kommer typ ha fel på allt..
Panik... 

Men vi ska orientera sen på gympan så det taggar vi till! 

~ Hög?

Jag klarar inte riktigt av min bild lärare...
Tror fakiskt han går på något,
Det tar en minut för honom att säga en mening, och han har världens konstigaste fantasi..
Men det är OKEJ! För jag kommer förhoppningsvis fortfarande få B som betyg! 

~ Bäääää

Ibland så vill man bara slå ner folk...
Jag har tröttnat på en person så sjuukt mycket
Allt som kommer ut ur personens mun är bara en massa onödigt skit..

Jag vill bara hoppa omkull dig

~ Lat?

Den underbara känslan när man funderar på att gå ut o springa/powerwalka
Min hjärna blir så nöjd av att bara tänka tanken och sen skiter i det... 

~ Tömkörning!

Tömkörde Light idag! 
Häst en va ju helt jävla galen! Hon lekte spansk ridskolehäst! 
Gjorde fina enfota hopp och bara allmänt sprang runt som en idiot..
Stackars Anna blev ju nästan rädd?! Hon trodde aldrig Lightan skulle få förs sig att göra så..
Nej min häst har en mörk sida där bakom all den vita pälsen! 

~ Mentalt Sammanbrott!!!!

Hade nationella idag... Trodde jag skulle dööö! 
Det är fan ett under att jag faktiskt är godkänd i matte...
Jag fattar inte riktigt heller vad jag ska göra på naturlinjen...
Jag vet inte vart mitt liv är på väg! 

~ Läxa..

Vi har en jävla massa inlämningsuppgifter just nu..
Det är så jävla drygt! Vi har slutar ju snart! Varför måste ni ge allt till oss nu..
Men ja sånt är livet, får se hur mycket jag hinner mer
Vi har världens störigaste bild uppgift också...

~ Kläder!

Har hittat två underbara klänningar! 
Dom är så jävla fina o mamma vill beställa dom till mig
Men jag är inte så säker, jag brukar ju inte använda klänning..
Men dom är så fina.. Vi får se vad som händer! 
Här har ni en av dom!

~ Musik!

Sitter o myser med underbara låtar o försöker plugga på Kemin.. Detta kommer bli en låång natt..

~ Kemi..

Har Kemi prov imorgon och det suger...
Visst jag tycker Kemi är kul, men jag har varken tid eller ork för prov..
Vi har en fet inlämningsuppgift och massa annat skit.. Och vi slutar snart! Panik

Sen ska jag rida både Lightan och Klippan idag.. Jag har inte tid! 

~ Gammalt

Satt i skolan innan o kolla på lite gammla bilder som jag hade på skol datorn! 
Haha, dör så fina o söta bilder! 

Alla är så små o söta! 

~ Blogg

Jag funderar att börja blogga igen, och jag ska verkligen försöka! 
Jag har varit på det den senaste tiden men jag ska bättra mig! 
Börjar sen ikväll när jag kommer hem! 

~ Hoppla!

I Torsdags gjorde vi något ännu roligare...
För första gången på över 8 månader, hoppade vi.
Det va absolut inget stort, ett kryss på 20cm högre vågar vi absolut inte.
Den känslan av att Lightan blev riktigt glad o taggad, har jag saknat så länge

~ Tak o väggar!

Har faktiskt hittat på en massa kul med Lightan Torsdag o Fredag!
I Fredags åkte vi till Krk! O red i ridhuser, sjukt roligt
Det gick inte jätte bra självaste ridningen men sånt är livet!

~ Tidigt!

Idag blev det att gå upp tidigt! redan halv nio! Stolt
Ska träna med min syster idag
Sjukt taggad!



~ Hello

Va i Göteborg som många andra Kristianstads bor o såg IFK...
Första halvlek var super bra, men sen gick allt åt helvetet... En riktig jäkla tur hade dom med sista bollen sista sekunden... Ja lite besviken blir man...

~ Fiiilm!


School For Scoundrels
Det är en dödligt rolig fiilm!
Det handlar om Roger som är en mes, som tar en kurs hos Dr. P.
Där han och massa andra ska lära sig att vara tuffa o alltid få bruden
Jag rekomenderar den starkt!
Tror jag har sett den 5 gånger!

~ Vår!

Äntligen är sommaren på väg!
Vi har haft sol i flera dagar o det är så skönt!
Idag har det dock regnat... Men det börjar bli lite sol nu på kvällen också!

Våra träningar går så jävla bra nu mera!
Det är så skönt, jag känner verkligen att vi börjar gå mot bättring, o kanske snart bli friskförklarade

~ Tusen tack!

Det är sjukt att så många ändå läser min blogg!
Jag är nog världens dåligaste bloggare! Men ibland så kommer jag upp med lite fina bilder o några inlägg!
Ska försöka blogga lite nu! Har fått lite klagomål av mina vänner..

~ Blinka lilla stjärna!

Det bästa va att Sofie klagade på att Lightan blinka på alla bilder!
Haha! Sjukt roligt! 
Hon är ju inte så lätt att säga till heller ju...
 

~ Mat!!!

Den underbara känslan när man har fyllt på sin godis skål! 
 

~ Sommar!

Ridningen idag gick sjuukt bra! 
Är så stolt över min lilla häst!
Kan också medela att vi har fått ett föl i stallet! Ska ta kort o visa er någon dag!
Det har även kommit en ny granne till Light, o dom verkar vara väldigt glada i varandra! 

~ 1 MAJ!

Glad första Maj! 
Firade Valborg igår med massa trevligt folk! 
Så idag är jag liite mer än trött... Har prov och en jävla massa andra arbete i skolan nu också..
Vilket innebär ett jävla massa pluggande idag.. Vilket suger lite...
Nej men jag tänkte ge lite bilder som Sofie tog i Söndags! Har ju inte lagt upp dom än! 

RSS 2.0