~ Bättre sent än aldrig?

Såg för bara en stund sedan att det snöade i lilla Skåne...
Ja vad ska man säga? Bättre sent än aldrig eller?
Jag har alltid älskat snö! Men då ska det vara ordentlig med det, helst flera meter! Inte bara lite smått som det är nu...
Nej men jag gick en lite runda idag med Lightan mest för att röra musklerna lite på oss båda. Måste väl erkänna att ingen av oss är någon direkt bra from.. Så lite träningsvärk har man, men det visar ju bara att vi har jobbat!
Dumma häst.. Ska alltid blinka på bild...

~ Att ha tid och ork

Slutade precis och ska dra mig hem
Det blir igen ridning idag, för jag tror både Lightan och jag är lite möra sen igår...
Så vi ska ut och promenera hade jag tänkt mig! Vi får se vad vädret säger

~ Underbart!

Träningen gick så sjukt bra igår, fick verkligen upp henne så hon inte var så låg vilket kändes super bra!
Har även satt upp mål för detta året! 
Vilket förhoppningsvis kommer vara att komma ut lite smått på tävlingar, både hoppning och dressyr!
Så vi får se vad som komma skal
 

~ Riktigt glad och exalterad!

Ska ha min första dressyrträning ikväll på länge! 
Önska mig lycka till! 

~ Just nu!

Vi flyttade precis till ett 'nytt' stall här om veckan, då det andra stallet såldes...
Så nu bor vi på KrK! Woho!
Det är lite för och nackdelar men vem kan tacka nej till ett ridhus?
Så vi ska bo här nu ett tag och så får vi se vad som händer
 

RSS 2.0