~ Imorgon!

Så nu är konfan över! Ska se om jag hinner uppdatera lite för er imorgon! Nu tar jag det bara lugnt och myser i soffan.

~ Tyvärr

Det blir tyvärr väldig dålig uppdaterning nu, till Måndag typ. För jag har massa med konfan nu, och jag hinner tyvärr inte rida.. En snäll kompis till mig gör det! Puss och kram på henne! 
Såå Imorgon ska jag rida på krk, dock inte på Light... Så vi får hoppas vi får en rolig liten häst imorgon! Gärna en med lite fart!

~ De du!

Har nog inte sagt detta men jag var i Malmö för ett tag sedan, och var såklart inne på hööks pch horze! Köpte en ny sadelgjord! Snygg eller hur.. Skoja! Det är ju bara en sadelgjord..
Har nog inte sagt detta men jag var i Malmö för ett tag sedan, och var såklart inne på hööks pch horze! Köpte en ny sadelgjord! Snygg eller hur.. Skoja! Det är ju bara en sadelgjord..


~ Världscupen!

Jag hoppas ni har kollat på världscupen i Holland tror jag i helgen! Kyren var ju såklart bäst! Tyvärr ingen placering för Kittel, men jag älskar honom ändå! <3
Bilden är från Göteborg Horse show, Kittel och Toy Story <3
Jag hoppas ni har kollat på världscupen i Holland tror jag i helgen! Kyren var ju såklart bäst! Tyvärr ingen placering för Kittel, men jag älskar honom ändå! <3
Bilden är från Göteborg Horse show, Kittel och Toy Story <3

~ Gårdagen!

Fick rida båda utan stigbyglar och tyglar igår! Så det var lite läskigt i början!! Och hon går ju inte jätte snyggt som ni ser när Pia longcherade mig.. Men jag var lite spänd och nervös! Men gud vad denna träningen har varit nyttig! Både Pia och jag var jätte nöjda! Men jag kommer nog ha en riktigt hemsk träningsvärk imorgon.. Här har ni några bilder från igår! 


En duktigt häst är lika med en GLAD Frida! <3

~ En glad Frida!

Träningen idag gick SUPER BRA! Är helt överlycklig! Lightan var helt underbara, inte nog med det så kom min syster och tog kort också! Vilket gör mig ännu gladare! Det var en väldigt spännande träning till en början.. Men ni får ett smak prov på bilderna! Resten kommer imorgon!


~ Idag!

Ska träna för Pia idag, privat. Vi får se hur det går! Hon sa att hon skulle longchera mig.. Vi får se hur det går! Jag hatar att rida utan tyglar! Jag vlill inte! 


~ Tävling

Det är tävling imorgon på KRK! Gud vad jag vill vara med! Både dressy och working equitation! Men jag måste gå på konfan.. Det roligaste är att min mamma är surare än jag! Har missat rätt många tävlingar pågrund av konfan. Mamma fick mig till och med att missa en konfa gång! Här om dagen övervägde hon att jag skulle skita i konfan och tävla istället! Haha, söta mamma! 
Men snart är konfan över och jävla ska vi ut och tävla! Så se upp!


~ Lycklig!

Lightan var jätte duktig idag! Till och med Pia blev helt till sig! Det är alltid kul, att se en annars mycket neotral människa bli glad och förvånad! Så stor klapp på Lightan! Vi har verkligen gjort framgångar den senaste tiden! 


~ Bloglovin!

Ni får inte glömma att följa mig på http://www.bloglovin.com/!!!!!!


~ Hästar!

Vi hade kvällen igår så vi skulle ta in alla hästarna. Det gick ganska bra, förutom att jah nästan bände upp mina händer! Vi busiga lilla 3åring, ville inte alls! Han stegrade sig och kastade sig! Inte nog med det skulle han putta in mig i elstängslet också! Hehe, nej tack! Det var dock lite synd om honom! Han hade ett jätte stort och äckligt sår på höger bak! Men det var ett jävla helvete att få det reng! Häst jäkel! 
Men hur kan man låta bli att älskad dena lilla sak! 


~ Nu så!

Hej alla underbara läsare! Hoppas ni har det bra! Nu ska jag blogga här istället som ni nog vet. Hoppas ni fortsätter att följa mig! 
Ni får en smyg bild från löshoppningen i söndags! 


~ Suck!

Skulle tränna för Pia idag. Eller ja, Pia kom och vi började jobba. Men helt plötsligt sa hon att hon tyckte Lightan var halt. Men jag kände inget! Sen visade sig att hon var oren på något ben, och att hon hade sparkat på sig själv.. Det var en del blod! Så det var ju bara att tvätta och sätta jodopax omslag... Så vi får se.. Hoppas att det inte är något allvarligt! Annars tyckte Pia att hon var super fin! Riktigt härligt att höra!

~ Hej världen!

Då är bloggen snart klar! Det är bara lite små shusteringar kvar! Men dom kan vi ändra på vägen.
Så nu kör vi!!!


Välkommen till min blogg!

Då kör vi! En av världens största bloggare!


RSS 2.0