~ Handlat?

Igår när vi väntade på röntgen körde pappa och jag till Väla! Det enda roliga som hände igår... 
Handlade lite! Vet inte vad affären heter men typ som smidestian i stan, där handlade jag 12st pennor för tio kroner då, sen handlade jag världens coolaste tejp!
Mustasch tjep! Så jävla snygg!! 
Sen så sprang vi in på New Yorker och hittade en skit snygg väska! Så jävla snygg!! kosta 300kr! Så dom pengarna jag fick för förra helgens jobb är redan slut... Men vad gör man?!

 

<3


~ Presenter!

Presenterna jag fick i onsdags är detta!
Kapten röds autograf! 

En super bra maskara!

Två böcker av Petra! 

En sån spring sak till mobilen, vete fan vad det heter?!

Ett goose djuur! Fast det är inget djur... Men ni fattar!

Högtalarna! Som jag längtat efter hur länge som helst!

Sist men inte minnst! Min kamera som tog alla dessa fiiina bilder!

Plus! Moppekörkort! Glömde ta kort på kortet det stod på men ja! 
Och lite andra små saker!
Bättre presenter kan det kanppast bli!?!?!!


~ Igår...

Torsdag...
Det vi fick veta igår efter röntgenen...
Det visar skada i sidoligament på insidan av hoven, sitter i fästet med benet. Kanske kan bli bra, kanske inte. Behöver specialskor. Sedan är det vila i minst 10 månader. Promenad på rakt spår. Inget springande i hagen. Forskningen säger 30% blir bra, andra säger 70% blir bra. Livet är bra tufft ibland. Nu får vi vänta på att Björn i Näsum tittar på det och sedan får vi se vad som händer.


~ Okej då...

Ska inte verka helt död plus att jag behöver blogga...Det har varit jävligt dålig uppdatering den senaste veckan.. Men jag är femton nu! Det är helt sjukt! Så vi börjar med onsdag!
Onsdag!
Upp på morgonen familjen sjöng för en, fick lite presenter sen dra till skolan, gratulerad av massa fina människor! Sen hem, bort till stallet, ta hand om lilla hästen <3
Sen hem igen duscha och fixa sig för att gå ut och äta! Skit god mat! 
Lite senare drog jag och Petra vidare till biljardkompaniet! För att se vårt nya 'favorit' band! Lika bra som förra gången! Jeer <3
Det var en jävla tur att Petra kände vakten också.. Så vi slapp visa lägg! Annars hade det blivit lite jobbigt!
Nu har jag hela bandet på min arm! (förlåt super dålig bild..)





...

Ja... Nu sitter man här... påväg hem... och tröst äter massa godis.. För se om jag orkar skriva något fram över..

~ Tack!

Tack till fina familjen som har gjort min födelsedag perfeckt! Alla fina presenter och att ni lät mig göra något 'olagligt'! Illa illa?! Ska se om jag kan ta kort på grajorna och lägga ut imorgon, snart är min dag slut.. Ett år till nästa gång!

~ GRATTIS!!

Hurra Hurra Grattis på min födelsedag! Grattis till mig på min 15års dag! 

~ Plugg

Plugga plugga pluggaaa!! Engelska glosser!!!
 

~ Tandis!

Va hos tandläkaren innan idag, så nu har jag ont i munnen som faan!

~ Övriga bilder?

Skipper! Min nya bästa vänn!

Korvmannen!! Som hade sin svensexa där!

Och alla andra människor som var där!



~ Förklaring

Märkte idag att Eliin inte visste vad foto diket va för något?! Så jag antog att det inte bara var hon... Så då får man väl förklara! Det är längst fram vid scenkanten där alla fotografer står! Det brukar var ett mellanrum från scenen och publiken.. Hoppas ni fattar nu! 

~ SYSTEM!

Bilder tagna av mig i diket! Dom är inte dom bästa men det funkar! 
Band nr1 : Den Svenska Björn Stammen
Band nr 2 : Hammerfall

~ Björnar?

Efter att Svenska Björns Stammen hade spelat så gick vi tillbaka till tältet, glad som jag va över att jag hade fått ta lite bilder! Inte nog med det kommer dom gående?! Tyvärr tog det lite tid för mig att fatta att det va dom... För dom hade bytt kläder och så..
Men sen så kommer dom igen!? Så pappa gick fram till dom (såklart känner dom varandra...) och frågade om dom bara ville signera åt en av deras 'största fans' MIG! Så det var ju bara att ta första bästa tröja och så fick dom signera den! Tyvärr va inte hela bandet där.. Men det gör min absolut inget!!!  

~ MASKINEN<3


Alla som gissade på MASKINEN hade rätt!!! <3
Där av anledningen till att jag är världens lyckligaste person!

~ PETRA!

Nu kom Petra hem! Och ni fick jag bilderna! Då ska i bara titta igenom och fixa lite! 

~ Diket?

Petra var ju där som Press medans jag var var en Funktionär, så hon kunde ju stå i foto diket, men det kunde inte jag! Men när vi sen ska gå ner och kolla på Den svenska björn stammen, frågar hon om jag vill låna kameran och stå i foto diket!??!?! OMG! Jag fick Deras svett i ansiktet!!! Det var så jävla kul! Ska se om jag kan få bilderna sen, hoppas dom blev bra också... Jag vet knappt hur man gör med en systemkamera ju?! Sen kunde dom jävlarna inte stå still?! Plus vi sålde deras super söta kläder! Super sööt!

~ Lördag

Vi börja dagen igår med att bli geting stucken för första gången i mitt liv! Fan i helvete vad det gjorde ont??!!? Är rätt svullen nu och det gör ont... Men jag överlever! Sen vandrade Petra och jag bort till scen 3 och lyssnade på ett av små banden. Fy fan! Dom va skit bra! Både Petra och jag blev helt glada och galna i dom! Inte nog med det träffade vi som sen, och tvingade dom att ge oss deras autografer! Haha, dom blev helt chockade! Super kul!
Jeer heter dom! 

~ Låt oss börja!

Vi börjar med fredag, jag och Petra åkte dit så fort jag sluta skola. Och det var bara att jobba, det va inte så många folk, men det kom en hel jävla massa på kvällen. Sen skulle Maskinen spela! Super bra! Gud fan vad lycklig jag är! Äntligen har jag fått se dom! Republiken var bara underbar! Det finns inget bättre! 
     Sen dra lilla pappa iväg med mig? Hellt seriös tar han med mig och går iväg, och vi går backstage?!?! Trodde jag skulle flygga i luften?! Ni kan ju gissa vilka jag fick träffa?!?!?!?!? Det får ni se sen! (Petra har åkt iväg med kamerna...) Men ni kan kanske gissa?

~ Hem!?!?!

Nu blir det bara hem! ska se om jag orkar krypa upp till min säng... Har sagt det innan och säger igen! Jag är skit lycklig och detta har varit en av dom bästa helgerna i mitt liv!!

~ Ord?!

Jag har inga ord!!! Inga JÄVLA ord!!! För hur lycklig jag är.... <3

~ Stolt!

Super stolt över min nya tröja! MASKINEN<3

~ Överaskning!

Äntligen på väg hem! Super trött och över lycklig!! Får se om jag orkar berätta imorgon! Jag är så lycklig kan inte sluta le!!!! 

~ Då kör vi!!


~ Jaha?!

Det har varit dålig uppdaterin nu denna veckan, men skolan har precis börjat och jag har inte riktigt orkat. Men det blir inte mer till helgen heller... Ska iväg och till Helge å Festivaln och ha det chill. Så får se om jag hinner slänga in några tidsinställda och kanske någon ibland!
Fin Fina Dahin och jag! <3

~ Frukost

Världens godaste frukost! Keso och hemmaodlade björnbär! Super gott! 

~ Foto!!!

Vi tog skol kort idag! Jag fick sitta ner! Haha super kul! Ska se om jag kan få en enskild bild också på mig!

~ Byxor!

Köpte nya Jeans i stan igår med Vikki! Rätt nöjd, från H&M för 199kr! Fett sexiga! Haha! 

~ ORKAR INTE!

Klarar inte av att vänta mer?! Jag behöver dom nya avsnitten nu!?!?!??!??!?!
The Vampire Diaries I MITT HJÄRTA!!!! <3

~ Duktig!

Va faktiskt duktig ikväll och sprang en runda! På 5,55km tror jag.. Det är långt för mig! Och mina fötter värker...

~ FOTO!!

Skol kort imorgon ja... Både enskilt och klassen! Det kommer bli fett!! Vet precis vad jag ska ha på mig!! Så det ska bli lite kul! 

~ Lever!

Då va först skoldagen avklarad! 

~ Skola...

Skolan börjar imorgon och jag har ångest som fan... Det känn som om något försöker ät upp mig inifrån... Jag har faktiskt sett fram emot skolan lite... Träffa människor som man inte sett på länge och så! Men nu blev allt bara jobbigt... Kommer säkert få ett piss dåligt skåp också... Det är fan FML! 

~ SKIT!!

Här sitter jag och laddar ner filmer och serier och sånt som nu försvann.. Så ska jag då se på en serie tänkte jag så har jag inget fucking program.... Så jag måste ladda ner VLC media player, och det kommer ta ett år... Fan vad det går långsamt!!! En av serierna! Har inte sett den än men den verkar fett bra!!

~ Lördag!

Vikki kom hem till mig och vi å pizza i lördags! Riktigt gott! Så chillade vi och kollade på film! Och hade det allmänt mysigt!

~ Söt!


~ Jävla!

Nu jävla ska jag blogga! Min dator har haft lite problem så snälla lilla stora syster har lagat den, vilket också betyder att jag inte har något kvar?! Inga bilder?! Ingen spotify, eller något annat! Vi börjar med att ladda ner Goggle Chrome!!

~ Varje gång!


~ Hjälp!

Tror aldrig jag kommer somna!!!! Jag har snart varit uppe i 24h.. Jag vet inte vad jag ska göra?! Energi dricka och pepsi max va nog inte så smart... Plus att Eliin Ekvall inte svarar på sms! Inte okej!!! Nu ska jag försöka sova! Igen! Puss! 

~ Om?

Ni vill kanske veta vilken hårfär jag använde så va det Manic Panic Ultra Violet, än så länge är den super! Köpt på Shock för 129kr tror jag... Men vi får se hur länge det håller! Annars var den lätt att använda, för att va en så liten burk är det mycket färg kvar! Vi tog kanske bara 1/5 av den! Så än så länge fem av fem stjärnor! 

~ BILDBOMB!

Några av flera hurnda bilder från igår!


Älskade tjajor!! <3

~ Knappt..

Det har knappt blivit något gjort idag! Har städat.. Det är typ allt... Fast det är rätt skönt att bara ta det lugnt! Kärlek till mitt nya hår! <3

~ Yea!

Ska dra in till stan en snabbis, och handla linnsvätska! Har lite panik! Den är slut så det är brottom! Känner inte får att han linnserna i för alltid!

~ Lekt!

Har lekt med Vikki och Eliin idag! Riktigt skoj! Sen så var ju Eliin en lite ängel och fixade mitt hår! Hoppas det håller nu ett tag! Bild bomb kommer! <3 

~ Hår!

Lekte med mitt hår här om dagen! Blev fett nöjd med min sina fläta!  

~ ?!

Internet försöker tvinga mig!

~ Igår!

Lekte man med Eliin & Vikki vi gjorde två as god drickor! En vattenmelon dricka och milkshake! Riktigt god! 

<3

Vi ska få detta att funka igen! Det är du och jag mot världen! Glöm inte det! Min lilla ängel!!<3

~ Träff!

Träffade denna gamla puddingen ikväll!! Fett med chill som vanligt! Käkade lite ost bollar och allmänt snack! Vi har lite och ta igen nu när vi knappt har träffats! Men snart blir det varje dag i skolan igen... Suck skola...

~ Hoppla!

Red Nellie idag! Det gick skit bra!! En riktigt härlig häst! Fick till och med testa galopp ombyte! Tanken va att jag skulle göra dom men hon gjorde dom utan min hjälp... Men jag fick prova! Det var jäkligt kul!

~ Gud ja!


~ Duktig

Har faktiskt tränat idag! Rätt nöjd! Cyklade i ca en timme!!! Inte så dåligt ändå!! Sen blir det ridning ikväll/eftermiddag, så jag är fan ta mig riktigt effektiv!!!
 

~ Helvete...

Det går inte att sätta på min dator?!?!?! Super sorgligt!!! Så vi får se om jag kan blogga från mobilen.... Det kommer säkert bli fel! Men vi får pröva!

~ Present!

Fick lite pengar av pappas släcktingar! Som en sen konfermation present, och det är aldrig fel! Och det var en jäkla tid sedan man såg dom så det va kul!

~ Sjuk!

Är skit förkyld känns det som! Orkar knappt gå upp för trappan till mitt rum?! Så Cesar och jag har legat och myst i soffan nästan hela dagen! Super mysigt!

~ Dagens..

Naglar! Blev rätt nöjd ändå! Älskar helt klart färgerna! Hoppas det håller ett tag..

~ Målat

Idag har absolut inget speciellt hänt... Mer än att vi fick silver i handboll!
Jag har målat på vårt lilla bygge, och badat... Fy fan vad kallt! Aldrig mer i hela mitt liv!
Ja det va väl det... Ihop släpp ikväll! Vi får se hur det går..

~ Tips!

Tips på en sida när ni har jävligt tråkigt eller vill ha ett skratt! 
http://www.damnyouautocorrect.com/

funny auto-correct texts - The Cure For Boredom
funny auto-correct texts - 10 Hilarious Spaced Out Autocorrects

~ Flumm!

Är över trött och har tråkigt! Så ni får två random bilder!

~ Hjälpa till..

Lightan skulle tvunget hjälpa mig att mocka i hagen... Tyvärr var hon mer ivägen än till hjälp...

~ Film!!

Såg The hunger games med Eliin i torsdags. Den var sjukt bra! Så nu har jag övertallat familjen att se den med mig! Har ni inte sett den måste ni se den nu!!! Ha bra!

~ Våfflor!

Jag va faktiskt duktig och lagade våfflor till familjen idag! Fett god blev dom! Riktig sommar mat, innan idag va vi på Media Market! Handla en sak.. Det är en hemlis, ni får veta sen! 

~ Knark!

Det finns bara ett ord som beskriver denna låten... KÄRLEK!! 


~ Choklad!

Vi gjorde pannkakor och choklad sås igår också! Fett med gott!! Även lite banan med Choklad!! Samt lite choklad krig vet jag! Aja ni får lite bilder! Orkar inte skriva mer...

Bananen var fan godast!!! Kärlek!! <3

~ Puddingar!

Träffa dessa brudarna igår! Fett med chill! Vi låg och halv sov i Eliins säng! Skönare kan det inte bli!!!  

Lite random bilder! Från sängen!!



~ Uppdatering!

Chillar med Vikki nu! Uppdatering om igår och tidigare idag kommer sen!  
Tycker ni kan kolla hennes blogg! HÄÄR

~Mys här!

Sitter och skrattar med Eliin i min bäddsoffa! Och soffan försökte döda oss!!!! Stackars Eliin fick Paniik!!!
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!!!!! 

~ Mustache!

 Mina naglar dom senaste dagarna!!!

~ Lever...

Vi kan börja med att säga att jag lever! Tro det eller ej! Har haft en skit kul dag i Malmö med fina Eliin! Har handlat massa fint! Men jag orkar inte ta kort på det just nu... Får bli imorgon kanske! Vi får se! För mina ben värker som fan och jag kan knappt gå!!

~ Glass!!

  Igår kväll cyklade Vikki och jag till Maxi för att handla Ben & Jerry's! Det var ett helvete att välja smak men man kan inte säga att det var äckligt! Det va gott! Det va andra gången jag åt en! Första gången flera år sedan smakade jag av min syster, men nu har jag ätit en själv! Sen kom Eliin och vi myste och chillade!

~ Made my day!


~ Random?!

It&#8217;s not often that we&#8217;re just happy to be alive. ^^ Author unknown.

~ Varje dag!!


~ Serie <3

Tagga!!! nytt avsnitt idag!!! Har ni inte sett serien?! Då borde ni fan ta och sa den! Kärlek vid första avsnittet! 

~ Dopp!

Då tar vi ett dopp i denna lådan!! Se vad vi kan hitta på för kul!! 

~ Bara sanning!


~ Trött...

Hemma och trött som fan! Stått upp sex jäkla timmar?! Och jagat massa skrikande barn som varken lyssnar på en eller kan svenska... Kul! Aja, lite kul va det ändå! Speciellt när Petra skriker och skäller på en pappa! Haha gjorde min dag! 
Vi hade sex stycken ponnysar, super duktiga va dom alla! Jätte trötta dock.. Stackars Dixi orkade nästan inget! 
Fina syster med Uffe! <3
                                                                         Poes!!! 



~ Gulligt!


Tänk om värden hade varit så i verkligheten gud vad fint i så fall!!

~ Haha!

Hahaha! Blev helt kär i denna lilla katten!!

~ Bilden säger allt!


~ Talarna!!!

Min högtalare funkar igen!!!! Eller ja nästan... Kan tyvärr inte spela så högt men dom funkar! Låter bara förjävligt när det blir lite mer bas i låtarna.. Men dom funkar! kärlek! Så lyckigt att jag blir lite sugen på en kaka!!! <3


~ Leda häst!

Imorgon så är det barnens dag i Tivoli Parken och jag och kvinnorna i min familj ska dit och hjälpa till att leda KrKs hästar! Det ska bli lite kul! Känns bra att ställa upp för klubben! Vi får se hur det går, hoppas det inte är stekande sol! Det börjar 11 och håller på till kl 5... Så lite moln hade inte varit fel! Men inget regn tack! 

~ Os!

Hoppas ni tittar på Gran Prin!! Patrik ska ju va med! startar som 46 tror jag, det kan man ju inte missa!

~ Bio!

Mina syskon drog iväg med mig på bio! Super kul! Batman dark knight rises, faktiskt riktigt bra! Varade dock i tre timmar!!! Bäst va att det va femton års gräns?! Jag är inte femton?! Haha men ingen visste det... Förutom Anders, men sånt är livet! 

~ Klubba!

Mina naglar för tillfället! Nöjd men samtidigt inte... Det blev inte alls som det skulle.. Men det får funka för ett tag! 
Tog och poserade med min klubba också, lite kul.. Hehe! Den har blivit lite tilltryckt, då mamma tvingade mig till stallet innan det var riktigt tort?!

~ Varje dag!

Haha! Varje dag!!! Hemskast är dock när google inte vet vad man menar?!

~ Så söta!!

Super söta bilder! Eliin skickade denna sidan till mig med massa söta bilder! 
Klicka på någon av bilderna för att komma dit! 

I think I&#8217;m a bit nutty right now for making this, but enjoy nonetheless. &gt;o&lt;
It&#8217;s been really tough for me these past few weeks, so I haven&#8217;t smiled too much. Started playing this little game with my friends though, and it&#8217;s brought back some smiles this week. ^___^
&gt;3&lt; I haven&#8217;t done this in a while. I like how the picture turned out~

~Aj som fan!

Tänkte vara duktig och gå ut och åka roller.. Det gick inte så bra.. Hade precist vänt för att åka tillbaka hem, för att jag fick ont i röven... Så kommer det en bil jävel och tutar?! Så jag flyger åt helvete... Försöker styra upp det så jag inte ramla på näsan.. Så jag lyckades ramla i spagat.. Och lyckades då skrapa upp hela mitt knä.. Så jag fick åka hem med ett blödande knä som sved som fan! Skulle tagit den jävla bildens numer plåt!
Tur att man har en mamma som kan plåstra om en... <3

~ Nej!!

Såg bilden och kände mig träffad direkt.. Att byga stacket räknas inte.. För mamma gjorde nästan allt, jag bara titta på.. Men det är en hemlightet!!




PEACE OUT!!!

~Tidigt!

 Päronen väckte mig jätte tidigt idag... För att vi skulle till stallet innan mamma började jobba.. Klockan va väl runt nio när vi stack dit. Tror inte jag har sätt så många människor i stallet på jag vet inte hur länge! Hästar överallt så det blev nästan lite trångt?! Nej men in med pollen mata och promenera lite, sen skulel vi utöka hennes hage! Då hon hade ätit upp all mat! Som vanligt blev staketet jätte rakt!! Haha vi äger på detta! Mamma och jag borde inte få göra det.. Men pappa envisades med att han skulle mocka och vi fick fixa staketet...

~ Fail...

Headern blev lite fail när jag satte in den.. Lite av texten och hjärtat försvan, och jag har ett lite vitt ljus bakom mig... Vete fan vad det kom från? Sen ska jag nog rätta till Lightans svans lite.. Det såg så bra ut! Sen blev det bara bajs... Den är i alla fall bättre än den andra!!

~ Klar!

Efter massa svärande och skrikande är jag klar! Det blev helt okej, tyvärr så vill inte Cesar vara snäll och stå stilla så jag kunde ta kort på honom!

~ Lagar!!

 Sitter och lagar Cesar bärnstens halsband! Det är ett riktigt helvete.. Stenarna bara ramlar iväg och håller på! Han kommer säkert ta sönder det om några dagar ändå så.. 

RSS 2.0