~ Presenter!

2012-08-31 // Kategori: Random
Presenterna jag fick i onsdags är detta!
Kapten röds autograf! 

En super bra maskara!

Två böcker av Petra! 

En sån spring sak till mobilen, vete fan vad det heter?!

Ett goose djuur! Fast det är inget djur... Men ni fattar!

Högtalarna! Som jag längtat efter hur länge som helst!

Sist men inte minnst! Min kamera som tog alla dessa fiiina bilder!

Plus! Moppekörkort! Glömde ta kort på kortet det stod på men ja! 
Och lite andra små saker!
Bättre presenter kan det kanppast bli!?!?!!


Kommentarer
storasyster 2
2012-08-31 / 21:48:44

Du har ju glömt att fota en sak ^^

Svar: Jag vet! Men jag kunde ju inte hänga den någonstans?! :o
Frida Horning





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback