~ Gott Nytt!


~ OMG!

Charlie the unicorn har kommit tillbaka! Super glaaad! 

~ På liv och död?

Nej Lightan skrämde faktiskt livet ur mig på riktigt idag...
Det börjar verkligen inte blir kul.. 
Till och med Cissi och Ryan såg allt och dom var jävligt chockade över att jag satt kvar! 
Allt detta jävla bockande och skenande måste ta slut..
Hoppas på att så fort hon blir frisk att hon lugnar sig när hon får galoppera och jobba ordentligt.
Annars vet jag inte vad jag ska göra...

~ Kärleken!

Kärleken när ens syster äntligen har fixat Photoshop till en! 

~ Laser???

Har varit på lite dåligt humör idag och igår.. Men i fredags spelade jag laserdom med massa trevligt folk! 
Och jag har köpt nya hörlurar! Dom är sjuk snygga! Typ älskar dom... 
Ni får kanske en bild någon anna dag! 

~ We all are DIAMONDS!


~ Orkar inte med ett skit?

Jag är jävligt trött.. Orkar inte riktigt med allt.. Träffa vänner, hjälpa till hem, ta hand om hästen... 
Jävla Diabetes helvete som hela tiden ska vara i vägen...Nej allt är bara jobbigt just nu.. Nej jag får se om jag orkar blogga imorgon, eller om jag ens orkar gå upp ur sängen.

~ HANDBOLL!

Ska på handboll med familjen nu! Så jag uppdaterar mer sen ikväll! 
Kan säga att jag handlat en grej! Mycket fin! 

~ Hej då snön...

Nu är i storst sätt all snön borta... Det är jävligt tråkigt, men samtidigt bra! Nu kan man ta sig fram igen utan att vara rädd för att man ska ramla och slå ihjäl sig! 

~ SOVA

Nä nu ska jag fan sova! Uppdaterar kvällen imorgon! Puss på er alla!

~ NYTT?

Jag funderar på att göra om hela bloggen...
Asså Designen då! Jag tycker min är så ful och tråkig... Så det ska jag fan göra!

~ Fan för optiker!

Ska gå och kolla min syn om en stund.. Jätte tråkigt! Dom jävla optikerna pratar jätte jobbigt!! Sen så måste man kolla ut nya glasögon, och såklart hittar man inga fina! För GLASÖGON ÄR INTE FINA! 
Men jag ska förhoppningsvis byta mina hörlurar idag också! Så då kan vi väl gå till optikern också..

~ Min lilla bondesson!

Ska dra till Linnea snart och se film och mysa! 
Imorgon ska vi göra något sjukt kul! Men jag vågar inte avslöja något då det inte är bokat!
Lite hemligheter här ja! 

~ REA MED ELIIN PELIIN!

Kom precis hem från stan för ungefär en timme sedan! 
Har haft skit kul som vanligt med Eliin idag! Handlade torr schampo på Åhlens för 35:-! 
Helt klart värt det! Mitt torr schampo har varit slut jätte länge! 
Igår så handlade jag ju fyra små runda örhängen och där har ni dom! 

Daimen ville tvunget vara med på bilden också! 

~ Eliin!!

Tagga träffa Eliin nu!
Hon ska ju åka iväg i morgon vilket inte är okej!!!
Vi ska springa runt lite random som vanligt!!!

~ Oxblodsröd?


~ Rea... Rea... Och mer rea!

Va på stan med mina systrar och Jim! 
Mellandags rean har ju börjat! Fy fan vad folk... Man undrar fan var alla kom ifrån?!
Sitter det tjugo personer i en lägenhet som bara väntar på att få kommer fram när det väl är rea eller??
Man undrar fan ibland..
Men tyvärr hittade jag inget speciellt kul... Köpte fyra små runda guld öronhängen! Litet fynd blev det i alla fall! 
Ni får en random bild på mig! 

~ Detta är inte okej..

Äntligen börjar julmaten ta slut! 
Jag älskar julmat, men det känns alltid som man har gått upp 50kg efter jul!

~ I WANT YOU TO ROCK ME

Okej jag kan inte säga att jag är ett jätte fans av one direction, men Rock me är sjukt bra!
Dom har lixom så mjuka och sköna röster! Har ni inte hört den lyssna då gensat på den!
 

~ Det doftar gott!!

Fick ju en perfym av Linnea i julklapp! Jag älskar den! Går typ och sniffar på mig själv när jag bär den...
Ja jag är fullt normal! 

~ Men detta måste vi ju fixa!

Det va ett tag sedam jag tipsade en låt känner jag... Det får vi ta och fixa!
 

~ Fuck snö...

Red en tur på Lightan innan idag! Första gången på skit länge...
Men det har ju varit massa snö i flera vecker ju.. Men den börjar försvinna! 
 

~ PÄRLOR!

Jag blev ändå fett nöjd! För att vara första gången då! Bilderna suger men jag vet inte var min kamera tog vägen..

~ MÅLA!

Ska måla mina naglar nu! 
Det blir antagligen dom två näst längst till vänster på bilden! Så vi får hoppas det blir bra nu! 

~ Juldan!

Idag har man mest chillat! Har firat lite jul med Sofie och Anders idag! Så det blev masas mer jul mat... Gud jag tror jag kommer rulla fram snart... Men va fan! Det är bara en gång om året!
Jag orkar inte riktigt gör ett inlägg med att jag fick.. Vill ni veta får ni fråga! 
Fast jag fick en present av Lightan så den måste jag lägga ut...

~ FML!

Jag trodde jag skulle dö innan när jag typ gled ner för sista trappsteget... 

~ PRESENTER!

Snart ska vi öppna presenter! Jag hoppas alla blir glada för det jag köpt till dom! 
Har faktiskt lagt ner mycket svett och blod i detta! Speciellt att slå in vissa presenter....

~ Rida?

Ska rida nu på morgonen... Jag vet inte om jag orkar! Vill bara ligga här i min säng och sova! 
Nej men jag är faktiskt riktigt taggad! Förutom att vi ska rida kl nio, så ska jag få rida med alla mina vänner och många andra roliga presoner! Inkluderat min syster!
Ska rida 'Plutt' hästen... Fick tyvärr inte välja själv.. Men det gör inget! Hade valt honom ändå! 
Nej men vi ska rida julkadrilj för Pia, så det ska bli chill! 
Tyvärr får Lightan bara en stor puss och klapp idag! Och extra morötter! 
Puss hej ha en bra JUL! 

~ SKA VI SLÅSS?!?!?!?!?!!?!?

RANDOM BILD! 
Jag har inget liv....

~ Film!

Såg prcis The Dictator med familjen, och ja vad ska man säga... Inte världens bästa film, men jag fick mig några goa skratt! Det fick dock inte mina föräldrar.. Så ska ni se den se den inte med päronen! Bara ett tips! 

~ Mycket fint!!

Vad jag fick igår! 
Av farmor och farfar fick jag en Thomas Sabo silver kedja! 
Av Släktingarna i Malmö fick jag en kameraväska som till stort behov! Det som är riktigt bra är att den är stor och man kan flytta på väggarna i den! Det gillar vi!
Av dom danska släktingarna fick jag ett mycket fint och smidigt armband! 
Och den perfekta lådan med nagellack! Har kollar på såna nagellack hur länge som helst! Jag bara längtar tills jag får testa dom! 


~ Present!

Firad jul med släkten igår och fick massa finns presenter! Nu ska all matt fixas till imorgon så ni få veta vad jag fick sen!

~ BONDE! <3

Denna lilla flickan sov hos mig in natt!  Lika mysigt som vanligt! 
Vi kollade det på snow white and the huntsman och den var faktiskt riktigt bra! Så ta se den! 
 

~ AVSLUTNING!

Julavslutning idag i kyrkan! 
Riktigt skönt att får ha lite lov igen! 
Vikki och Jennie sjöng lika bra som vanligt.. Så det blir lite blandade bilder från dagen idag i alla fall!!



~ EGO??

MEN STATIVIS?!?! HAR DU TAGIT EN EGO BILD????

~ JUL!

TOMTE LUVA! 

Vad skulle jag gjort utan stativis?!?!?

~ STATIV+KAMERA=KUL!

Har lekt med min kamera och mitt stativ idag! Så det kommer kanske någon rolig bild sen!!
 

~ Gran!

Nu har julgranen kommit in och den är klädd! Den är så stor och fin! 
Nu är verkligen julstämningen här! 

~ Fristorp...

Sista dagen idag på Fristorp.. Kommer ändå sakan den gammal fula skolan! 
Alla minnen som man fått innanför dom dörrarna...
Så då får vi dela fyra små random biler... I minne av Fristorp..

TAGGA NOSABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~ Present!

Igår slutade vi en och en halv timme tidigare! Så Vikki och jag åkte in till stan!
Man handlade lite presenter och annat kul! Köpte en present till fåglarna, jag hoppas dom blir glada!



~ RÖSta!!!

http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
http://uk.eonline.com/news/370365/celeb-of-the-year-round-3-vote-for-your-favorite-leading-men
ALLA IDIOTER TAR OCH RÖSTAR NU! 

~ LUCIA!

Igår hade vi Lucia show i stallet! Mycket ROLIGT! 
Vi hade lite uppvisning och lucia tåg m.m. 
bilder får ni någon annan dag! För nu ska jag göra PEPPARKAKOR! 

~ DET MÅSTE VA PÅ LIV OCH DÖD!

Kommer leva på detta i flera veckor till!

~ MIN FINA BABY <3

Vadå posa här! Fina lilla CESAR <3

~ HÅR???

Hittade denna bilden på på mig! FY FAN SÄGER JAG BARA!
Jag ser jätte liten ut! OCH kolla mitt HÅR! Det är sjukt kort! Och detta är i början av ÅTTAN!
Vi tar en bild på mig idag och kollar in håret! FY FAN VAD DET HAR VÄXT! 

Jag kan fan inte tro det!!!!

~ SNOW!

Cesar och jag var ute och lekte i snön idag! Sjukt kul! 
Första gången detta året jag red i snön! 

~ LUCIA DAGEN!

Det är ju lucia dagen idag! 
Såklart gick vi Luciatåg i skolan! Hela tre gånger! 
Utklädda till möss, sjöng vi mössens jul till toppen av våra lungor även om det brev lite fel! ÄR ÄND ÅSTOLT ÖVER ER MINA SMÅ MÖSS! Och alla er andra också såklart! 

Natalia fixar näsan här ja! 
 

~ HAHA JAG ORKAR INTE!

HAHAHA JAG SVÄR DET ÄR SÅN JAG!

~ SPRUTA!

Helt plötsligt skriker Petra på en att man ska gå ner och klä på sig och att vi ska åka!
Vart vi skulle det visste jag inte... Men duktigt som man är gör man det man blir tillsagd.
Helt plötsligt är vi på väg till vårdcentralen för att ta livmoders hals cancer sprutan! 
OCH JAG VA INTE MENTALT FÖRBERED PÅ DETTA!

~ Fuck my life!

Jag lyckades missa 12/12-12 12:12:12..... NU ÄR JAG SJUKT LEDSEN!
Var ju helt taggad och allt... Tror jag spenderad den tiden i duschen.. Fy fan...

~ FINnS DET EN FINARE TEXT? NEJ!

Det måste vara på liv och död,
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
För om jag tar i för löst,
har jag förlorat allt imorgon bitti

Det måste vara på liv och död om jag ska göra det här
Att kunna se mig själv i spegeln om jag blir pensionär

FREJ <3

~ SNÖ STÅND?

Inte alls lite läskigt...
Jag undrar vad som finns i min trädgård...

~ SNÖÖÖ!

Söta lilla voven och jag va ute och lekte i snön idag! 
Så sjuk är jag.. Hehehe...

~ Puss!

Min två fina flickor! <3

~ Fyra? eller två? eller VA?!

Helt random rubrik jag vet... Men kom inte på något bra?!?!?!
Mina små pojkar har blivit VAXDOCKER!  STOLT! 

~ RÖSTA!!!!


~ NYA SKOOOR

TAGGA min nya skor idag i skolan! 
Handlade även nya byxor! Tumme upp här ja! Råkade ju spräcka två för någon vecka sedan...

~ Skor?

Köpte ny vinter skor i fredags med mamma! 
Kände att det behövdes nu när det är snö och kallt...
Men ni får bara en smyg bild! 

~ HEJDÅ!

Nu ska jag gräva ner mig i min säng och se på TVD och sen antagligen sova resten av denna dagen!!

~ MASKINEN!

Eliin och jag var ju och såg mina älskade människor igår i Ronneby! 
Det var sjukt underbart! ÄLSKAR DOM MED HELA MITT HJÄRTA <3
Dom är helt klart bäst live, och deras låtar bara värmer inombords!
Det var helt klart värt resan dit på en timme och tio minuter, sedan vänta längst fram vid scenen i två timmar! Med världens dåligaste DJ spela i en timme... Men vad gör man inte för HERBERT & FREJ <3
Helt klart den bästa kvällen på väldigt länge! (Sen sist jag såg dom...)

~ GRATTIS!

GRATTIS MIN BÄSTA LILLA SKÅDIS! 

~ HANDLA!!!

Ska handla ny byxor sen och ett bar vinterskor! Det behövs! Fryser ihjäl om mina fötter!
SEN BLIR DET MASKINEN IKVÄLL!!!!!!!!
JAG KOMMER INTE ÖVERLEVA DETTA!!!! <3

~ Nu jävla!

Idag gäller det! Är så sjukt taggad!



~ SNART!

Första dagen på länge då jag inte känner att jag måste jobba!
Så det blir att slappa! och räkna alla dagar till skolavslutning och jul och annat kul! 

~ GLÖGG

Sitter och myser i soffan med en varm kopp GLÖGG! Kan man få mer julstämning!



~ Huvudvärk...

Jag är sjukt trött och mitt huvud dödar... Det känns som det ända jag gjort är att plugga varje dag den senaste veckan.. Orkar inte! 
Är äntligen klar för idag, så nu ska jag gå och lägga mig och dö i soffan!
HEJDÅ!

~ Riktigt jul känsla!

Det slutar ju aldrig snöa! Så jävla mysigt är det! 

~ Lycklig!

Hade sjukt roligt igår med massa fina människor och så idag är det sjukt mycket snö! Kan livet bli bättre?!

RSS 2.0