~ Torsdag kl 15:00

Sitter hos tandläkaren just nu...
Är inte speciellt taggad... För det blir ju aldrig bättre, snarare värre?!
Min tandläkare suger verkligen...

~ Naturvetenskapare...

Det känns precis som om jag inte ens har haft tid med att sova denna veckan...
Skulle baka en lite kladdekaka igår, och så glömde jag den i mickron... Så den blev helt genom bränd!



~ Promenad

Lightan och jag tog bara en promenad tillsammans idag! 
Hade inte mycket mer tid till annat! 
 

~ Sjukan?!

Det är bara en massa pluggande idag! 
Har prov nästa vecka... Ett riktigt stort Fysik prov...
Har en känsla på att det inte kommer går så bra... Jobbigt läge..

~ FÖRÄLDRAR FRITT?!

Mina päron är och äter hos en vän så jag är själv hemma...
Och det spenderar vi genom att göra läxor och äta godis..
Vilket liv jag har! 

~ Sto...

Lightan va ett riktigt envist sto idag! 
Hon vägrade fan att sackta av galoppen... Fick rida in henne i staketet...
Det va inte så att hon va okontrolbar men hon ville bara in sluta galoppera....
Men annars gick der SUPER! Jag känner verkligen hur vi sklättrar högre och högre upp på stegen! 
 

~ Sov sött!

Min lilla Ebba gick hem för bara en liten stund sedan!
Vi va på bio igår och såg familjetrippen, det va faktiskt bättre än jag trodde!
Sen gick vi hem till mig o myste och såg Warm Boddies!
En helt underbar mys kväll!

~ HÖGT SKA DET VA!

Ridningen igår gick så jävla bra! 
Vi börjar verkligen komma igång med detta nu
Vi hoppade studds med fyra hinder, på ca 80-90cm..
Trodde jag skulle dö så högt det va! 
Men Lightan skötte sig super! 

Ska bort och skritta henne snart! 
Är 100% säker på att hon har en rätt ordentlig träningsvärk.
 

~ PARTY!

Låten jag lyssnar på 24/7 just nu är: Mike Will Made it ft. Miley Cyrus o.s.v
Den är as bra!

~ Varma kroppar?

Jag var ju hemma igår, och man kan ju inte va hemma och sjuk utan att titta på film! 
Så jag såg Warm Bodies! Den va faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig! 
Även fast den va lite konstig i bland... Men den får 8/10 stjärnor så titta på den! 

~ Schampo?

Kommer ni ihåg det där torr schampot jag tipsade om till häst?
Provade det här om dagen och det funka super! 
Det va ren magi! Så det rekomenderas till 100%! 

~ The Tomorrow People

Kände mig inte så jäkla bra i morse så jag stannade faktiskt hemma från skolan idag...
Vilket absolut inte är bra! Missar 80 minuter biologi och fysik.. Som jag måste ta igen...
Men vad gör man? 
Så jag gjorde mig en hemmagjord smoothie super god!
Det är rödavinbär med fil och lite sötningsmedel! Skit god! 

Det ser inte jätte gott ut men det smaka super! 
 



~ Goda nyheter!

Vi fick ju reklamera det jävla tränset som vi köpte..
Så dom skickar ett nytt nu denna veckan! Äntligen! 
Vet inte hur länge jag har väntat på att kunna börja träna med det! 
 
 

~ Plugg....

Läxa på läxa på läxa....
Ridningen idag gick sådär... Lightan va super mjuk, men ville inte riktigt lyssna på mina hjälper...
Vilket betyder att hon vill hitta på något annat än att bara träna o paddocken! 
Så vi får nog ta en runda på galoppsträckan imorgon, om vädret tillåter det! 
 
 

~ Lördag!

I lördags va det full rulle! Gick upp vid 6 för att ha stalltjänst med Eliin..
Kom hem vid 12 sen blev det att köra o handla mat (och godis!) till kvällen..
Sen vidare till stallet! Tömköra Lightan, vilket också gick rätt okej!
Sen va det bara att duscha sen kom mina vänner!
Vi åt och kollade på film och myste, sen drog dom vid ett! Sen jävla sov jag gott!




~ Skola?

Började preci för en liten stund sedan, men jag kan redan allt som vi går igenom så....
Vi tar o bloggar lite!
Ridningen igår gick så otroligt bra.. Det finns inte ord att beskriva, hon va jätte mjuk i munnen och hur lydig som helst!



~ Panik..!

Inatt så vissades det första avsnittet av säsong fem av the vampire diaries! 
Jag är så exalterad! Ska se den sen ikväll! Kan inte vänta!

~ FÖDELSEDAG

Idag är inge vanlig dag för det är Cesars 10års dag!
Älskade lilla Cesar, börjar bli riktigt gammal nu...
Vi har haft otroligt tur att få ha en sån underbar hund
Men nu hoppas vi att ture kommer få låta oss ha honom tills hans nästa födelsedag
Men med att som han har fått stå ut med.. Så får vi ta dag för dag
Älskade Älskade lillebror
 
 
 

~ You get what you work for!

Vi hade ett konditionsprov idag på idrotten...
Och ja vad ska man säga... Jag och springa funkar inte riktigt..
Men jag sprang 3 varv = 4.5km på en halvtimme! 
Kan man vara mer stolt?! Jag klarade av att springa 3km med samma tempo, sen blev jag dock trött... 
Men ändå! 

~ Cykelbyxor

Igår så blev det en spontan rid runda! 
Jag hade tänkt låta henne vila, men va fan! Så vi red ut en lite runda
Så imed att jag inte tänkt rida så hade jag träningsbyxor/cykelbyxor på mig!
Men det funka lika bra det!
 

~ Fullt upp!

Kom hem från skolen för en lite stund sen, och insåg att jag inte blogg på några dar!
Så dåligt av mig... Ska iväg och träna ikväll, vet inte riktigt vad vi ska göra för Pia avslöja inte mer än att jag skulle ta med hästen... 
Spännande!
 
 

RSS 2.0