Vad hitta du i åkern?

2015-03-13 // Kategori:
Det finns en stubbåker bara en liten bit bort från vårt stall, som jag invigde igår.  Blev jäkligt glad när jag hittade den! Dom flesta stubbarna är ju upp plogade nu.  
Ridningen gick sådär, tänkte rida lite dressyr där, men Lightan hade planerat annat. Det var full fart framåt! Helst i galopp och raksträcka...  Nej men de var bara att acceptera det, så kör vi dressyr idag, i paddocken! 
När jag då rider runt där, så ser jag något på marken. Va fan va de tänkte jag. Så jag fick ju rida tillbaka och kolla! Och där i ett hål låg en 50 lapp! Helt ren o fin! Snacka om tur! Så de var ju bara att hoppa av och ta den. Hade aldrig kunnat tro att jag skulle hitta pengar där..  Så de va ju lite roligt! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback