Näsduk?

2015-03-02 // Kategori: Hästen
Jag är en person som nästan aldrig blir sjuk! Så när jag väl lyckas bli det blir jag jätte sjuk.. Himla roligt. Näsan bara rinner, jag hostar som bara den och musklerna värker... Så dagen har spenderats i soffan, lite halvt sovande och halvt kollande på TV.
Men jag mår lite illa till mods när jag inte gör något med Light'Em.. För hon kräver verkligen det, och varierat arbete måste det vara också! Annars blir hon tokig! Så man kan verkligen säga att hon har en speciell personlighet..
Med tanke på att jag inte ens var i stallet igår, så tvingade jag faktiskt pappa att jag skulle få följa med. Efter lite diskussion så gick han med på det! 
 
Jag gjorde inte så mycket med henne, borstade de lilla jag kunde utan att nysa ut alla inälvor. Sedan longerade jag henne lite lätt bara i grimma, så hon fick röra på sig. Hon skötte sig faktiskt himla bra! Trodde hon skulle göra lite glädje språng och springa. Men hon var jätte lyhörd och snäll mot mig, tur det! Vi travade till och med lite över några bommar som låg framme! 

Men nu ligger jag här i soffan igen, och kan inte röra mig för fem öre... Så det  var troligen inte så smart utav mig att åka till stallet.. Men det är värt det i långa loppet!
 
(gammal bild)

Kommentarer
2015-03-03 / 12:43:07

Jättefin häst du har:)

Svar: Tack så mycket :)
Frida Horning





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback