Är det en PUNK häst jag har?

2015-03-11 // Kategori: Tävlingar
Jag bara måste ge kredd till denna söta lilla häst! Hon var så nöjd över sig själv efter tävlingen! Extra glad blev hon när vi pillade upp alla flätor och matade henne med morötter innan hon fick gå in i släppet. Så vi bjuder på denna söta bilden! Den lilla loppan som nästan kunde hålla sig hela dagen utan att göra några byten, det blev ju tyvärr ett i den råkade galoppen i LB programmet.. Så där gick vi bara en fyra.. Men den förvända galoppen i LA programmet (som var de viktiga) klarade vi galant!
Dom sa de på läktaren efter min ritt att jag sken som en sol efter vi gjort den andra förvända! Klart är ju det! Vi brukar 75% av gångerna studsa fram i galopp ombyten! Klart jag blev glad! 
Tycker faktiskt det är himla viktigt att se glad ut när man rider, även om det är svårt! Med tanke på hur mycket annat man måste tänka på, som vägar och halvhalter o.s.v. Men allt ser så mycket trevligare ut! (Vet dock att jag själv inte alltid ler) Något som jag jobbar på!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback