Lyckat!

2015-02-21 // Kategori: Hästen
Rubriken kan tolkas både sarkastiskt och bokstavligt,
Att försöka ta kort på hästen samtidigt som man tömmkör är fan inte lätt.. Höll på att tappa både mobil och tömmar och allt..
Men Light'Em skötte sig jätte fint! 
Hade tömmarna fästa så att jag lätt kan byta varv, för både jag och Lightan tycker det är väldigt begränsat att bara sitta o harva i ett varv. Jag fäster tömmarna genom öglorna där uppe sen genom bettet till sidorna. Tycker faktiskt det funkar bäst så
 

Kommentarer
2015-02-21 / 22:02:17

sv: tack så mycket, vad glad jag blir :)
Jag kan säga desamma om din, och vilken söt häst.

Svar: Tack så mycket 😁
Frida Horning

2015-02-21 / 22:40:35

Kul med tömkörning! Nyttigt också i stället för longering :)

Svar: Precis! Föredrar det istället! Hästen får jobba ber och bättre
Frida Horning





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback