Gårdagens ridning!

2015-02-26 // Kategori: Hästen
Hann inte med att uppdatera ridningen igår! Har lite inlämnings uppgifter jag måste fixa till skolan.. Men just nu sitter jag på bussen, så då kan vi ta och blogga lite! 
Ridningen gick sjukt mycket bättre igår än i måndags! Är rätt säker på att det har att göra med hur dags jag rider.. För när det är mörkt tror jag Light'Em ser lite spöker lite här och var.. Vilket är lite lgaom irreterande men det är ju tur det går mot ljusare tider. Solen sken igår när jag red så himla skönt, och fåglarna kvittra. 
 
Nej men åter till träningen, red faktiskt lite utan stifbyglar och det känns verkligen i ljumskarna idag. Det var ett tag sedan jag tränade utan, och det behövdes! Kände hur jag verkligen kom ner i sadlen och satt på sittbenen! Borde planera in att ha en träning utan stigbyglar minst en gång i vecka.. Det gör verkligen skillnad, samt att jag måste verkligen jobba med musklerna på ett helt annat sätt.
Titta jag hittade en bild från tre år sedan när vi gjorde lite träning utan stigbyglar!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback