~ Emmaboda!

2013-07-29 // Kategori: Typical me
Det finns inga ord som kan uttrycka hur kul det va!
Det va sjukt jobbigt och dödligt kul! 
Har filmat en jävla massa men har dock inte direkt tagit kort.. Eller jo men man ser i stort sätt inget!
Men vi börjar med banden/artisterna jag såg spela!
Frej som 'hemlig gäst' i kojan! (Dj scen)
Norlie & KKV
Lite av 50 Hertz (Frej är med där!)
Far & Son (SÅKLART!)(Frej o Simon G!)
Och lite av Rebecca & Fiona

Artister som jag träffade!
Träffade Norlie & KKV! Pratade dock inte med dom, bara hälsade! 
Sen SIMON G! Från Far & Son! 
Blev så jäääävla glad när jag såg honom! 
Fick hans aoutograf och allt! Honom snackade jag lite mer med! Han tyckte säkert jag va suuuper jobbig! 
För det va ett sånt riktigt fangirl moment! 
Pappa träffade Frej också! Men det gjorde tyvärr inte jag.. Blev lite ledsen när pappa sa det! 
För vi körde med två bilar, så vi hann precis köra när pappa lyckades hitta honom...


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback