~ Bär!

2012-07-21 // Kategori: Random
Satt och plockade vinbär i trädgården med Cesar! Mycket mysigt, solen sken och man lyssnade på awesome musik. Ett bär till mig, ett till Cesar och ett i skålen.. Ett till mig, Cesar sen skålen.. Så gick det ungefär till.. Haha nej! Cesar fick några men inte såå många! Tror jag plockade två tre liter! Stolt! Tror jag skulle få 20kr per liter... Mycket pengar! Tror jag blir rik!! Haha, sen ska vi baka paj på dom sen! Hoppas den blig god.. Man vet aldrig har aldrig gjort vinbärspaj!  

Kommentarer
2012-07-21 / 18:33:53

sv: haha eller hur? :)

Svar: Haha, japp ;)
Frida Horning

2012-07-21 / 22:01:39

Hej ! :)
Missa inte att delta i dagens blogg ! Avslutas vid midnatt & 2 vinnare dras ! Kanske blir du en utav dom :) Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/july/vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment
KRAM♥

Svar: Tack men nej tack ;)
Frida Horning





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback