REA!

2015-03-17 // Kategori: Random
Det är 20% på lindor och schabrak på Hööks! Är väldigt sugen på att ha en ny outfit! Men den stora frågan är vilken färg?! Jag är jätte sugen på beige. Men jag kan inte bestämma mig om det kommer vara snygg eller inte på min skimmel... Så min andra tanke var Marin blå, för jag har faktiskt inget blått! 
När jag sa till min mor, sa hon: Tycker du inte du har tillräckligt med schabrak?! Har du ens några pengar? Klar du inte har annars hade du inte sagt något...
Så det gick ju inte så bra... 

Kommentarer
2015-03-18 / 11:16:50

haha åh jag försöker inte ens prata med min mamma om hästgrejer längre. . Det enda hon svarar är " nej du har redan så det räcker om blir över" :P

Svar: Haha ja så är det för mig med!
Frida Horning

2015-03-18 / 11:19:06

Beige tror jag skulle vara snyggt! (och marinblå passar alla i haha) :D

Svar: Det lutar lite åt beige! Vi får se vad de blir 😄
Frida Horning

2015-03-28 / 00:44:38

Tjohooo!!





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback