~ TVD!!

Nytt avsnitt i natt!!

~ Man ska aldrig sluta drömma!


~ Big Brother!

Jag saknar Big Brother Celebrity 2011! Fy fan vad det va kul!

~ Snart..

Snart är man påväg hem igen.. Jävligt tråkigt, har haft skit kul och träffat massa nya människor! Hade lätt kunnat va här i fem dagar till! Utan tvekan, men man måste ju tråkigt nog hem och ta igen det jag missat i skolan.. Jag uppdaterar mer när jag orkar. Har två läxor som jag inte har gjort till imorgon, kul...
Snart väntar en tio timmars buss tur..

~ Mycket fin!

Hade helt lätt kunnat ha en sådan här klänning på balen i nian! Lätt och fin!
Hade dock kanske kunnat ha en annan färg på över delen..Men annars!

~ Så jävla dryga..

Jag hatar, och då menar jag hatar människor som går runt och snackar skit om folk bakom ryggen på dom, och sen slickar deras röv som fan... Såna människor är bara så jävla falska och ingen som man ska umgås med egentligen.
Man undrar fan hur mycket skit dom pratar bakom ryggen på en egentligen..
Ja jag är trött och sur! Va bara tvungen att skriva av mina känslor.



~ Varje dag! <3

734455_10151304952769209_866030468_n_large

~ FUCK YEA!


~ TACK! <3

Den underbara känslan när man får en fin kommentar!

~ Tid??

Jag har inte haft en seckund över!! Vi har gjort en jävla massa hela tiden... Så ni får veta allt när jag har kommit hem och vilat och gjort allt som ska göras där!

~ ANGEL


~ En bild på min sexiga sexbomb!


~ Sant!

389572_487722317935577_1709536522_n_large

~ Random rolig sak!


~ JEDHEAD!

Har ni inte hört deras senaste album så lyssna på den nu!
Ni kommer älska allt med dom! Och då menar jag allt!

~ Till er alla från mig!


~ Denna rösten!

En underbar rös som bara måste ge en rysningar! Fy fan vad härlig röst asså!

~ Den underbara känslan

Hade inte överlevt en dag utan musik!
Tumblr_mh7dd8fa9f1rddrnjo1_400_large

~ 13?!

Jag har gjort hela 13 tidsinställda inlägg till er! Så nu får ni ta och gå in och kolla!
Kommer nog inte var så uppdaterad... Hehe
Tumblr_mh7ez2zngb1rtqqe2o1_400_large

~ SÄLEN!

318036_202224706585535_1545964364_n_large

~ SNÖ!

Jag åker nu inatt någon gång! Så det kommer bli dåligt med uppdatering tyvärr..
Men ska slänga in några tidsinställda och så fårvi seom jag hinner blogga något från mobilen där!
Sakna mig inte för mycket!

~ Handlat!

Va på stan med Mamma igår och handlade lite kläder
Två par byxor! Vilket verkligen är till behov! Sen ett bara vanliga tröjor
Vi hämtade även mina nya glasögon! Haha jävla asså!
Jag hatar verkligen mig själv i glasögon.. Men nu ser jag iallafall med dom! En bild kommer någon dag!
Ikväll ska jag rida sen får vi se vad som händer!

~ Biologi lektion??

Imorgon åker jag och Petra, och det ska bli så jävla skönt! 
Kommer vara iväg ett par dagar och bara slippa allt och alla! Alltid lika skönt!
Såklart kommer jag sakna vissa, men det är bara några dagar! 
Nu måste jag fakitkst jobba BYE!

~ Sovmorgon

Jag får en ytterst liten sovmorgon i morgon! Så skönt! Får sova hela 15minuter längre! Nej men jag ska till vårdcentralen och kolla min hörsel.. Inte så kul...
Men jag har haft kul med min mor idag! Mer om det imorgon!

~ FML

Jag orkar inte mer!
Har ett fett Geografi prov imorgon och jag kan tyo inget....
Så det blir bara att plugga sig igenom denna natten!!

~ En liten kaka!

Fick ett litet ryck och ville göra kladdekaka!
Så det gjorde jag.. Tyvärr så gick det inte som förväntat...
Skulle testa att köra den i micron, och den snurra på i ca 3minuter.
Sen när jag öppna det va nästan hela micron fylld... Nej lite överdrivet med det hade runnit över en massa!
Lite panik här ja!

~ Trött..

Jag är sjuk trött och vi har rätt mycket denna veckan.. Plus att jag måste ta reda på allt jag missar nästa vecka...
Det är lite jobbigt men sånt är livet!
Nu ska jag gå ner och ta en varm dusch och sedan sova!

~ Nej jag vill inte!

Jag lyckades spräcka mina byxor idag.. På båda sidorna?!
Jag är så jävla ledsen! Spräckte ett annat par förra veckan också..  Så jag måste köp ny byxor..
Så fort som möjligt!!

~ Lite random saker!

Jag har träningsvärk som fan! Mina bröst muskler dödar mig! Jag klarar inte ens av att klia mig på ryggen?!?!
Så nu när ni vet det... Har ju lekt med Eliin idag, och hon har nu lyckats få mig att spela lol...
Förklarar mer sen vad det är för något för er som inte vet! Så jag har skypat med Hampus och spelat med honom! Riktigt roligt! Tro det eller ej!
Nu ska jag sova... Hejdå världen!



~ Det måste va på liv och död!

Mina älskade män van Guld Micken igår!
Jag är så jävla stolt! Dom förtjäna det till 110%! 
Jag blev så jävla glad! Tårarna ran av lycka! 

~ Söndag!

Har precis ridit och min lilla Eliin ska komma hit snart! 
Vi ska bara mysa och dunka Maskinen!  

~ Dödligt trött!

Jag är så jävla trött efter denna dagen... Men jag har haft jävligt kul! Köpte kort gjorde jag också! Eller jag mamma betala.
Det är ett klipp kort, så jag kan träna vad jag vill tio gånger, så jag får prova så får vi se om jag ska fortsätta! Spännande!



~ En vanlig lördag??

Vi börjar med ridning! 10:00
Sen Jympa! 12:30
Efter det Core! 13:00
Sen spining! 13:30
Och till slut ridning av min egna häst! 14:00
Fy fan vad jag kommer sova gott sen!

~ Syster!

Sofie och jag skulle gått till friskis imorgon men hon är ju tyvärr sjuk...
Sorligt men sant! Så jag får gå själv... Men det bllir en dag planerad med bara en massa träning! Det ska bli kul!

~ Klubben ikväll!

Ska rida på KrK sen ikväll, och det ska väl bli kul! 
Ska rida istället för Petra då hon inte kan rida.. Så jag ska rida för Karin!
Sofie skulle också ridigt med hon är sjuk.. Så jag får rida själv.. 
Så vi hoppas på en bra häst idag! 


~ Jävla helvetes skit!

Våra korridorer är helt seriöst så jävla smala! 
Man kan knappt gå två i bredd! Och bara för att jävlas ska folk gå så JÄVLA långsamt! Det är så irriterande!

~ Ni gäller det!

Avsnittet borde vara ute nu! Så nu kör vi!! 

~ Cabanossi

Mitt godis för idag/inatt! 
En älskade ölkorv! Cabanossi! 

~ TVD!

ÄNTLIGEN SOM JAG HAR VÄNTAT!
Nya avsnittet kommer idag/natt!!

~ Ser du hästen??

Red min lilla damp häst idag.. Hon har tyvärr inte blivit riden sen i söndags, så hon va lite pigg! Bara lite...
Nej men det gick bra och hon va duktigt, om man bortser från alla gånger hon bocka och stegra sig..

~ Projekt!!

Jag har fått ett litet projekt att jobba med, till en kompis!
Alltid lika kul att ha något att göra! Men det kommer vara en hemlighet tills det är klart! 

~ Nytt!

Gjorde om min header! igen...
Var inte riktigt nöjd med hur den såg ut, så här har ni en ny!!
Liiite mer sommar inspirerad! För vi hoppas på sommar snart! 

~ Jag orkar inte!

Jag känner bara för att klippa av min armar.. Jag har sån träningsvärk från gympan igår så det är sjukt!
Orkar kanppt lyfta min armar och att öppna tynga dörrar är ju bara att glömma
Nej men annars har den dagen varit riktigt skön! Slutade en och en halv timme tidigare idag, så det är ju alltid skönt
En minde kul grej är att det är snö.. Och det är jävligt kallt!

~ Va bara tvungen...


~ Rektorn?!

Världens läskigaste sak hände idag i skola...
Rektorn har tydligen fått en ny leksak... Han kan prata ut till alla klasserna i högtalare!
Men dom här jävla högtalarna är gömda någon stanns?!?! Frågan är var!
Sjukt läskigt i alla fall...

~ Cool tjeje!

Testade en ny sak idag! MITTBENA!
Det känns jätte konstigt! Har i alla mina år alltid haft lugg till höger! Men med lite hår spray funkade det fint!
Tycker faktiskt inte jag ser för dum ut med det! Ska nog köra med dett ett litet tag och se vad jag tycker!
Tycker det ser ut som den dock är mer till vänster än i mitten... Men jag nästa mittbena då!

~ Sjuk

Har mått jätte dåligt hela dagen.. Ett riktigt helvete, men jag ska vila och så får vi se hur jag mår imorgon.
GLAD MÅNDAG!

~ Min älskade DROG!

 Min älskade handkräm håller på att ta slut och det är riktigt sorglig!
Jag älskar verkligen den! Den luktar kanske liite mycket men det gör inget för den luktar så jäval gott!
Det är som en drog för mig! Melon och Aprikos
Det jobbiga är att den är köpt i Bulgarien, så det är inte så lätt att köpa en ny..


~ SKRIVAREN!

Har tagit och fixat till min skrivare också! 
Gud va duktig jag är! Kände att jag behövde skriva ut lite nya bilder...
Nu ska jag bara leta upp lite tejp så jag kan sätta fast dom på väggen! 

~ PEACE!

Jag har överlevt! 
Har äntligen städat klart mitt rum! YES!
Hittade faktiskt massa roliga grejer som jag har varit av med.. En klocka och lite annat skoj.
Dagen har typ gått ut på sova, äta ta, hand om hunden, snackat med Eliin och städa! 



~ Smärta...

Red i morse och det gick rätt bra!
Har dock en sån riktig träningsvärk från igår.. 
Min ljumskar håller på att döda mig... Men samtidigt är det en skön smärta.. Det betyder ju att jag har använt dom!

Ge oss sommar!

~ FY FAN VILKEN FAIL!

Märkte igår att jag blev länkad på en av Sveriges största häst+skvaller blogg!
Vilket va jävligt kul! Bortsett från att det är till min gamla blogg... Och då menar jag GAMLA!
Det måste ha varit över ett år sedan jag skickade in den...

~ Min nya vän...

Han heter Du och Jag i trafike... Ca 300 sidor om trafikkunskap... Detta är det jag kommer läsa inatt och resten av denna veckan....



~ Light'Em <3

Ridningen idag gick skit bra! Både på krk och på Lightan.
Mest nöjd blev jag över ridningen på min egen häst såklart, tror jag börjar fatta hur jag ska göra nu! 
Lightan gick SKIT bra! 
Jag hade dock glömt mina vantar hemma.. Så jag hade ingen och då menar jag ingen känsel i min händer..
Men det va de värt! 
 

~ JEPIC!

FY FAN VAD JAG ÄLSKAR ER!
Snacka om att göra denna låten heeelt perfekt! 

~ Lördag morgon...

Vakna precis och ska åka till stallet och rida... Fy fan vad jag är trött! Inte nog med det så är det snö ute... Fan jag vill inte ha mer snö!

~ Hoppa?

Detta är vad jag kollar på när jag har tråkigt... Mycket intressant! 
Det är faktiskt värt att titta på tro det eller ej! Lite spännande också! 

~ IT'S FRIDAY!

Det är helt sjuk vad trött man kan vara! Då har vi ändå inte gått i skolan hela veckan..
Jag vet inte om jag kommer överleva detta... Min säng är min nya bästa vän! 

~ True...


~ HAHA

Kännde mig så träffad! ÄR alltid så när jag startar min dator...
Det gäller att va snabb att hitta allt också! 



~ Ta ett chillpill!

Cesar och jag gjorde misstaget att vi la oss i soffan.. Tror inte jag kommer orka cykla till skolan nu..


~ Lite nytt!

Mamma va söt och tog bilder när jag red idag! 
Tyvärr så gick det inte jätte bra.. Men det är dom första bilderna från denna padocken! 
Och ja jag sitter som en potatis! Låt mig va!

~ I Could Be The One



Helt okej låte med världens mest random video!

~ NY DESIGN!

NY DESIGN!!!!
FÖR ER SOM AV NÅGON ANLEDNING INTE HAR MÄRKT DET! 

~ Hehe uppmärksamhet ja tack!

Det va underbart att träffa alla som man inte har träffat på hela lovet! 
Bara en termin kvar tillsammans! 

~ JAG KAN SE

Har haft mina nya linser idag i skolan! 
Fy fan vad skönt! Äntligen kan man se igen! Så ett STORT plus!
 

~ Blöt...

Kom hem från skolan för en stund sedan och har nu varit ute med Cesar.. Fy fan vad det regnar! 
Så nu tänker jag sätta mig i soffan med en ChaiLatte! 
Mamma köpte Chai te till mig igår! Glad! 

~ Gräset är grönare på andra sidan!

Hittade precis en gammal bild på en av ridskole hästarna! Tror det är Sendis! 

~ Bara ja? Skulle inte tro det!

Skola imorgon! Gissa vad jag kommer göra varje lektion!

~ Skola..

Skolan börjar imorgon och våra scheman kom ut igår!
Det mästa är typ likadant, men vi slutar halv fyra både tisdag och onsdag och det suger..
Sen måste vi cykla till skola.. Men det är bara bra! Få lite motion!
Sen slutar vi tjugo över två alla andra dagar!

~ Finaste hästen!

Har handlat lite te och en tröja idag, annars så har det intehänt så mycket.
Men jag red Lightan idag!
Det gick sjukt bra, är så jävla glad att det är sjukt!
Vi gjorde skänkelvikningar,öppna, slutna och till och med travadepå kortsidorna det är sjukt!
Jag är helt sjukt lycklig!

~ Jävla skit...

Min datorskärm funkar inte... Så jag har lite damp men jag använder Petras dator så länge...
Någon får ta och titta på den sen...

~ Moder!

Ska in till stan en snabbis med mamma idag för att se om man kan hitta något roligt att handla! 

~ Duktigt flicka..

Detta med att plugga gick ju jätte bra... Ska sätta mig vid tven med en kopp te och bara mysa! Orkar inte något annat..

~ Love u!!!

Jag hade kunnat döda för dig min fina man!!

~ Läxa...

Okej.. Jag har en läxa som jag borde ha gjort nu på lovet som man kanske ska börja med?
Tror jag ska ta och göra det... Det kommer dock sluta med att jag gör något helt annat men jag ska försöka! 

Och så dunkar vi musik i mina lurar!

~ Jag lever!

Äntligen är jag hemma och känner att jag har tid att skriva!
Träffa min Linnea igår som av någon anledning skulle lämna mig här i Kristianstad helt själv i fyra dagar!
Men vi åkte in till Alliansen och såg några matcher, sen så kollade vi på skräckfilm! Och hade allmänt mysigt!
Idag träffade jag Eliin som också har varit iväg.. Snackade skit och skrattade för liv och död som vanligt! 

Nu sitter jag hemma och äter godis och vill bara lägga mig och dö....

~ Mitt livs dröm!

Jag hade varit väldens lyckligaste person!

~ Skidor?

Har handlat skidkläder idag till vår lilla skid resa!
Sen har jag pluggat på mitt moppe prov! Haha kommer aldrig klara av detta!
Kommer inte hinna blogga så mycket er idag tror jag.. Vi ska få gäster snart!
Alltid trevligt med lite folk man kan snacka skit med!
Ha det så kul!

~ Fy vad kul!

Kom på världens bästa ide idag! 
Vi ska se om personen vill gå med på det, det kommer fan fan göra mitt år i så fall! 
Men det får vara en hemlighet tills jag vet om det kommer bli av!

~ Jag fattar inte ett skit?!

Slog på Tv och The Simpsons kom fram när jag blädrarde bland kanalerna, och jag tänkte kolla på det.
Men det var ett riktigt gammalt avsnitt.. Fy fan vad det sög! Allt ser jätte dumt ut och det är inte ens lite roligt?
Jag blev faktiskt riktigt besviken! Helt sjukt att de va så dåliga...


~ Ledsen...

Jag blir alltid lika besviken! 
Här köpter man en påse chips, men så öppnar man det den är det bara halva i.. 
Jag stör mig faktiskt varje gång! 
Va bara tvungen att skriva ut om mina problem! 
                                                                      

~ Allt gick bra!

Det gick jätte bra på återbesöket idag! 
Det syns yterst lite att hon haltar, och det är bara på böjt spår.
Så vi ska ge det 116 vecker till! Så får vi se vad som händer! 
Är så jävla glad! Får börja rida henne ännu mer nu! 

~ Puss på mulen!

Då kör vi åter besök nu! Hoppas allt går bra! Håll TUMMARNA!



~ I <3 U!

MY Mom Is MY Bestfriend , MY Worst Enemie , MY Headache , MY Everything. Mom is Going to Be There When You Down and Out .

~ Jag dör..

Jag är sjukt kissig nödig! Men Cesar ligger och sover.. Och verkar inte ha några planer på att flytta på sig. Fuck.


~ Det känns hemskt..

Det är ett bra tag sen jag fick veta, men den hästen jag skulle köpt från början...
Den är död.. Det känns helt sjukt.. Jag gillade verkligen Tara.
Och att i efter hand bara få veta att hon är död.. Det är rätt sjukt..
 

~ HATAR ER OCKSÅ!

''Sorry, this content is not available in your location''
Detta är något av det störigaste jag som finns att läsa när man försöker se en video...
För låt för att jag bor i ett annat land men ändå vill se detta?!?!? 
Det är nog bäst jag går och lägger mig...

~ Just saying...

Asså jag bara älskar såna här videos! 
Det är bara sanning i det! Och det är egentligen helt sjukt vad vi utsätter oss för! 

Musiken ger ju bara kalla kårar! Helt underbart! 

~ One Two Fuck YOU!

Nya knark låten här ja! 
Fett chill! 

~ BE WHATEVER!

En ful liten bild på mig med fina ord! Alltid mycket roligare att skriva det på en bild än att skriva det helt random på bloggen! 

~ OPS...

Råkade förstöra min design... Och jag kunde inte fixa tillbaka den...
Så vi får leva med denna tillfälliga så länge! Till jag fixat nytt!

~ Varmt och skööönt!

Sitter och letar efter någon film att se ikväll! 
Och dricker min hemma gjorda latte grej! På te, det är faktiskt riktigt gott! 
Koppen eller vad man ska säga är den jag fick av Light'Em i julklapp! 


~ Men lilla hunden!

Cesar är så söt! Han blev rädd för blixten på kameran! Han var nog inte så beredd!
Det ser ut som han är i chock! 

~ Tyckte du om bilderna?

Hoppas ni blev imponerade! Av mina fina bilder jag la ut inatt! 
Haha tog typ runt 500 bilder! och typ 15-20 blev bra...
Resten av alla dom bilderna såg typ ut såhär..
Mesta dels helt svarta...

~ BOM! BAM! KNASTER! BOM!

Gott Nytt År! Igen! & Igen! & Igen...
Försökte ta lite kort på raketerna... Gick sådär..
Haha! Tama försök!
 

RSS 2.0