~ Fin flicka!

2012-09-08 // Kategori: Vänner
Har träffat min fina lilla flicka idag! och vi har både skattat och gråtit som vanligt idag! 
Det går bara inte att ha kul med Eliin! Försöker man vara seriösa tar det inte ens en minut innan vi ligger på golvet och skrattar!
Men vi cyklade till Maxi för jag skulle handla leverpastej! För 8kr! Fett billigt! Men dom hade ingen....
Så vi handlade godis istället!
Sen drog vi hem till Eliin och räknade hennes nagellack! etthundra elva stycken jävla nagellack! ETTHUNDRA FUCKING ELVA NAGELLACK!
Sen drog vi hem till mig! Och kollade på film! <3
Och vi tog lite random bilder med min kamera! (Eller Eliin gjorde!)
Bara älskar Eliins blick! Min mobil!!

Kommentarer
2012-09-09 / 10:52:29

HAHAHAHAHA MIN MIIIN!!!!! XD omg så fina bilder ;) hade över kul min finis! Pussss!<3

Svar: Haha du är såå söt! :D Tack jag med! <3333
Frida Horning





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback