~ FY FAN!!

2012-10-31 // Kategori: Random
Har kört moped för första gången i hela mitt liv idag!
Det va as kul! Jag ramlade inte en gång och fick till och med lite berömm! Vi fick börja med att köra på en liten 'bana' i morse, sen på eftermidagen fick vi köra runt i stan! Fy fan vilken panik jag fick när dom sa det! 
En lite rund då man körde till Nosaby bort till Fjälkinge sen genom Hammar hem! Det va as kul!
Vi va två och två, så körde vår 'lärare' på en motercykel med en av oss där bak, så åkte man efter! Fick massa berömm av min lärare, helt glad! 
Så inte nog med att jag kört moppe för första gången jag har åkt motercykel också! 
Så det har vatt en fartfylld dag! XOXO

Random moppe bara så ni vet!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback