~ Veckan!

2012-11-11 // Kategori: Random
Har praoat hos Petra hela denna veckan då, på INFO-Bladet! Riktigt roligt! Har fått göra massa roliga saker, och det är faktiskt något som jag skulle kunna jobba med.
Har fått en jävla massa tips av Patrik när det gäller att fotografera också! Vilket är kul! 
Så vi har vatt på lite ställen och så, har massa bilder men jag orkar inte lägga in dom... 
Så tyvärr får ni inga fina bilder! Ni får helt enkel vänta till tingarna kommer! Det kommer några få annonser som jag också gjort där! Sen kommer det står Bild: Frida Horning Så stolt är jag!!!! 
Sen fick jag va med på afterworken i torsdags, vilket va skit kul! Min första afterwork där ja! 

Nu ska jag fortsätta med läxorna... Ha det så kul!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback