~ Blött

2012-05-16 // Kategori: Stallet
Det blev lite blött när vi var på stranden i söndags.. Jag lyckades ramla av i vattnet! Det roligaste var att vi hade diskuterat det innan, och då sa jag: om någon ska ramla av ska jag ha det på film! Men såklart hade mamma precis slutat filma när jag ramla av! Men jag lovade en kompis att vissa ett litet klipp när jag springer runt lite i vattnet.. Stackars Lighan blev ju också helt våt! Hon gick ner på knä eller snubblade så hela hon kom under vattnet och så ramlade jag då av.. Så nu måste jag bjuda på tårta någon gång! Men det kan jag bjuda på! 
Det värsta va nog att jag inte hade några extra kläder med mig! För det glömde vi såklart... 
Här har ni klippet och några bilder! Snacka om att vi hade tur med vädret! <3
http://www.youtube.com/watch?v=LxEzfDuK_tY&feature=youtu.be
Ja det är mina kära föräldrar som pratar..

Det blev en liten promenad i vattnet också..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback